سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: برای ماه محرم برنامه‌های متنوع و ارزشمندی تدارک دیده‌ایم که با حضور مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۹۳
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: برای ماه محرم برنامه‌های متنوع و ارزشمندی تدارک دیده‌ایم که با حضور مردم برگزار می‌شود.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در این شهرستان خبر داد و افزود: چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مسئولین هیئات مذهبی و سخنران ویژه این همایش حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

اهرمی بیان داشت: این همایش سه شنبه 21 مهر در جوار شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه کنگان با حضور مهمانان ویژه استانی و کشوری برگزار می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه در این همایش از 5 پیرغلام حسینی شهرستان کنگان تقدیر می‌شود گفت: این همایش به همت ناحیه سپاه کنگان، اداره تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه، شهرداری و شورای اسلامی برگزار می‌شود.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان همچنین از برگزاری دوره بازآموزی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به نوشته ی فارس، اهرمی گفت: طرح‌های مختلف تابستانه دارالقرآن از قبیل صحیح خوانی و طرح 1449 با همکاری مراکز قرآنی در سطح شهرستان‌های کنگان و عسلویه برگزار شد.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: از دیگر این طرح‌ها، دوره بازآموزی روخوانی و روان خوانی قرآن‌کریم است که توسط خانه قرآن شهید علم الهدی در شهر بنک برگزار شد.

\n\n

وی افزود: تعداد 20 نفر از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان کنگان و بنک در این دوره شرکت دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر