سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر، روز بعد مدیر تودیع شده مجددا در این منصب، ابقا شد.به گزارش فکرشهر، براساس آنچه اعلام شده، برطرف شدن برخی اختلاف سلیقه ها میان مسوولان استانداری و آموزش و پرورش استان بوشهر بر سر نحوه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، دو طرف بر ابقای مدیرسابق آن به تفاهم رسیدند.جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرروش شهرستان دیلم یکشنبه با حضور مسوولان استان بوشهر برگزار و در این آیین عبدالله درویشی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش دیلم معرفی و از زحمات دوران تصدی حسین بستانی مدیر سابق قدردانی شد.
کد خبر: ۱۵۵۰
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: پس از برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر، روز بعد مدیر تودیع شده مجددا در این منصب، ابقا شد.

به گزارش فکرشهر، براساس آنچه اعلام شده، برطرف شدن برخی اختلاف سلیقه ها میان مسوولان استانداری و آموزش و پرورش استان بوشهر بر سر نحوه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، دو طرف بر ابقای مدیرسابق آن به تفاهم رسیدند.

جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرروش شهرستان دیلم یکشنبه با حضور مسوولان استان بوشهر برگزار و در این آیین عبدالله درویشی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش دیلم معرفی و از زحمات دوران تصدی حسین بستانی مدیر سابق قدردانی شد.

اما روز بعد یعنی دوشنبه خبر رسید که در نشستی که میان استاندار بوشهر و مدیرکل آموزش و پرورش این استان با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد، اختلاف موجود بر سر انتصاب بستانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم میان دوطرف برطرف شد و مدیر سابق آموزش و پرورش دیلم (حسین بستانی ) دوباره در سمت خود ابقا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تایید این موضوع به ایرنا گفت: با توجه به این که معارفه بستانی به صورت رسمی برگزار نشده بود، سه شنبه با حضور نماینده استاندار بوشهر و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی این آیین در دیلم برگزار خواهد شد.

اصغر حصیری از تدبیر استاندار بوشهر و مسوولان وزارت آموزش و پرورش در برطرف کردن نگرانی های فرهنگیان این استان در این زمینه تقدیر کرد.شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر