سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از برگزاری 10 دوره تخصصی آموزشی کشاورزی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش صبح امروز در نشست مسئولان جهاد کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توجه به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان حوزه کشاورزی مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.\n\nوی افزود: ارائه برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی از اساسی‌ترین مسایلی است که در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته و در راستای تقویت دوره‌های آموزشی اهتمام داریم.
کد خبر: ۱۵۵۲۵
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از برگزاری 10 دوره تخصصی آموزشی کشاورزی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش صبح امروز در نشست مسئولان جهاد کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توجه به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان حوزه کشاورزی مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: ارائه برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی از اساسی‌ترین مسایلی است که در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته و در راستای تقویت دوره‌های آموزشی اهتمام داریم.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی و ترویجی برای زنان روستایی در بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان خبر داد.

\n\n

جهانبخش بیان داشت: طرح آموزش بانوان روستایی با هدف آشنایی بانوان روستایی با طرح‌های اولویت‌دار کشاورزی و ایجاد اشتغال، همچنین تشریح ارزش غذایی محصولات کشاورزی و دامی، اهمیت حفاظت اراضی، اثرات و عوارض کاربرد زیاد سموم و کودهای شیمیایی و مصرف بهینه آب برگزار شده است.

\n\n

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌ها و جلسات آموزشی که در حال انجام است، صندوق اعتبارات خرد بانوان روستایی با ماهیت توسعه‌ای و با هدف توانمند سازی بانوان کم درآمد روستایی با تشکیل گروه‌های اعتبار. پس‌انداز با حمایت دولت که به منظور برنامه‌ریزی پس انداز و اعطاء تسهیلات و ایجاد اشتغال بانوان است.

\n\n

به نوشته ی فارس، جهانبخش از برگزاری 10 دوره تخصصی آموزشی کشاورزی در دشتستان خبر داد و گفت: از دیگر دوره‌های آموزشی که در تابستان 94 با همکاری مراکز جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان برای بانوان روستایی برگزار شده، می‌توان به تولید و پرورش قارچ خوراکی، برداشت صحیح محصولات سبزی و صیفی، زمینه یابی ایجاد صندوق اعتبارات خرد بانوان روستایی، جایگاه مصرف حبوبات در برنامه غذایی، آشنایی با روش‌های بهداشتی تولید فرآورده‌های لبنی، تولید محصولات خانگی، آشنایی با آفات و بیماری‌های گیاهی، اثرات و عوارض سموم و کودهای شیمیایی بر محصولات کشاورزی و حفاظت از اراضی اشاره کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر