سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان در تلاش برای تغییر ماهیت مراسمات عزاداری دینی هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار محمدتقی صفری عصر دوشنبه در آئین معارفه مسئول روابط عمومی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای فعالیت در روابط عمومی، اظهار داشت: باید فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف توسط روابط عمومی‌ها پوشش داده شود.
کد خبر: ۱۵۶۰۹
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان در تلاش برای تغییر ماهیت مراسمات عزاداری دینی هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار محمدتقی صفری عصر دوشنبه در آئین معارفه مسئول روابط عمومی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای فعالیت در روابط عمومی، اظهار داشت: باید فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف توسط روابط عمومی‌ها پوشش داده شود.

\n\n

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان بازوی اداره شناخته می‌شود، اضافه کرد: سپاه دارای فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف است که باید تلاش شود تا این فعالیت‌ها به خوبی توسط روابط عمومی منعکس شود و یک ارتباط مناسب با رسانه‌ها ایجاد شود.

\n\n

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی باید مسائل مختلف را به خوبی رصد کند، ادامه داد: روابط عمومی به عنوان چراغ یک دستگاه محسوب می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، افزود: دشمنان به منظور از بین بردن اهمیت و جایگاه قیام عاشورا و نحوه عزاداری‌ها برنامه دارند و لازم است که برنامه‌های ما با هوشیاری و دقت بالایی طراحی و اجرا شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، سردار صفری بیان کرد: دشمنان می‌خواهند که آسیب‌هایی از درون به اسلام وارد کنند و ما باید با هوشیاری در راستای ترویج معنویت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برداریم.

\n\n

سید اسماعیل حسینی به عنوان مسئول روابط عمومی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر