جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره منابع آب گناوه گفت: پیرو مصوبه و جدیت کمیته صیانت از اراضی ملی شهرستان و در راستای جلوگیری از تخریب منابع ملی، آزادسازی بیش از 30 هزار مترمربع زمین های رودخانه دره گپ از دست متصرفان درحال انجام است.\n\nبه گزارش فکرشهر، نعمت اله نجاتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین راستا تاکنون هفت هزارمترمکعب بطور قطعی رفع تصرف و 23 هزارمترمربع دیگر در حال انجام است که در چند روز آینده به اتمام می رسد.\n\n
کد خبر: ۱۵۶۲۹
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رییس اداره منابع آب گناوه گفت: پیرو مصوبه و جدیت کمیته صیانت از اراضی ملی شهرستان و در راستای جلوگیری از تخریب منابع ملی، آزادسازی بیش از 30 هزار مترمربع زمین های رودخانه دره گپ از دست متصرفان درحال انجام است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نعمت اله نجاتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین راستا تاکنون هفت هزارمترمکعب بطور قطعی رفع تصرف و 23 هزارمترمربع دیگر در حال انجام است که در چند روز آینده به اتمام می رسد.

\n\n

\n\n

وی گفت: متاسفانه عده ای از سودجویان با جابجایی بخشی از سیل بند رودخانه دره گپ ضمن اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی باعث تشدید سیلاب در فصل زمستان شده بودند که طی مراحل قانونی نسبت به اصلاح این نوار حفاظتی و رفع تصرف اقدام شد.

\n\n

نجاتی با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی ، شهرداری و فرماندهی انتظامی در این زمینه گفت: در ماههای اخیر بخش های زیادی از این اراضی رفع تصرف شده که به زودی نسبت به آزادسازی سایر اراضی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

\n\n

درچندسال اخیر به حریم ساحل و اراضی ملی درشهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ازسوی عده ای سودجو تعرض شده که با برخورد جدی مسوولان مواجه شدند.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر