چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دادگستری هم تایید کرد:
فکرشهر: مدیرکل دادگستری استان بوشهر گفت: در برخی ادارات شاهد این هستیم که هر فردی را به بایگانی انتقال می‌دهند؛ در صورتی که فرد شاغل در قسمت بایگانی باید فردی امین باشد...
کد خبر: ۱۵۶۵۶
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: مدیرکل دادگستری استان بوشهر گفت: در برخی ادارات شاهد این هستیم که هر فردی را به بایگانی انتقال می‌دهند؛ در صورتی که فرد شاغل در قسمت بایگانی باید فردی امین باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی جمادی پیش از ظهر سه‌شنبه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر با بیان اینکه اجرای مصوبات این شورا موجب پیشگیری از جرایم می شود، اظهار داشت: تمام افراد این شورا به‌دنبال یک مسیر هستند، لذا باید با هماهنگی با یک دیگر برای تحقق این مهم تلاش کنند.

\n\n

وی از آمادگی مضاعف ثبت اسناد و املاک استان برای سند دار کردن املاک خبر داد و افزود: می‌طلبد که ادارات مربوطه با تعامل بیشتر با اداره کل ثبت اسناد بتوانند املاک را سند دار و رفع تصرف کنند.

\n\n

جمادی با اشاره به اینکه ضعف حفظ اسناد در دستگاه‌های اجرایی این استان وجود دارد، عنوان کرد: باید با استفاده از فرد امین در بایگانی ها این ضعف را رفع کنیم.

\n\n

وی گفت: در برخی ادارات شاهد این هستیم که هر فردی را به بایگانی انتقال می دهند در صورتی که فرد شاغل در قسمت بایگانی باید فردی امین باشد اما ما در دستگاه های استان شاد این ضعف هستیم.

\n\n

صدور ۲۰ حکم در مقابله با زمین‌خواری

\n\n

مدیرکل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه ما مقابل مردم نیستیم، بلکه تمام فعالیت‌هایمان برای مردم است، گفت: در سه ماه دوم سال جاری ۲۰ فقره حکم در راستای زمین خواری صادر شده که هر کدام موجب تحولی شده است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اجرای سیاست‌های حفظ بیت‌المال، اظهار کرد: با اتحاد جمعی در راستای به حداقل رسیدن تعرضات در زمینه‌های زمین‌خواری، دریاخواری و کوه‌خواری تلاش خواهیم کرد.

\n\n

استفاده از قضات متخصص در پرونده‌های زمین خواری

\n\n

جمادی عنوان کرد: در پرونده‌های مربوط به شکایات دریا خواری، زمین‌خواری و کوه‌خواری از قضات متخصص و با سابقه استفاده می‌شود.

\n\n

وی از پرونده بزرگ زمین‌خواری در سال جاری، خبر داد و گفت: در این پرونده ۳۰۰ هکتار زمین به نفع بیت‌المال رای داده شده است و در پرونده دیگری از 126 هکتار از زمین های دولتی در بوشهر و دشتستان و شهر برازجان رفع تصرف شده است.

\n\n

مدیرکل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در زمینه دریا خواری متولیان و پاسخگویان باید مشخص باشد، عنوان کرد: انسجام دستگاه‌های مربوطه موجب کاهش تخلفات می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر