جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم مشارکت ادارات و نهادهای دولتی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی دشتستان تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست مسئولان مذهبی دشتستان ضمن تبریک ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) و فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی (ره) به نقش مهم و تأثیر‌گذار اداره تبلیغات اسلامی در زنده نگه‌داشتن ایام‌الله اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام موجبات سربلندی و سعادت انسان می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۸
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم مشارکت ادارات و نهادهای دولتی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی دشتستان تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست مسئولان مذهبی دشتستان ضمن تبریک ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) و فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی (ره) به نقش مهم و تأثیر‌گذار اداره تبلیغات اسلامی در زنده نگه‌داشتن ایام‌الله اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام موجبات سربلندی و سعادت انسان می‌شود.

وی افزود: مردم این شهرستان همواره در مراسمات مذهبی حضوری باشکوه و پرشور دارند و باید برنامه‌های این حوزه با کیفیت بالاتری برگزار شود.

امام جمعه برازجان از فعالیت 140 هیئت مذهبی کددار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان از لحاظ بافت مذهبی و زمینه پذیرش تبلیغات دینی دارای پتانسیل فراوان است و وجود بیش از 140 هیئت مذهبی نشان دهنده همین موضوع است.

مصلح خواستار مشارکت ادارات و نهادهای دولتی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی دشتستان شد و تصریح کرد: این مشارکت موجبات موفقیت بیشتر شهرستان می‌شود.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی اعتکاف در دشتستان تاکید کرد و ابراز داشت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی سنت اعتکاف باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسن شیخی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز با ارائه گزارشی از آمادگی هیئت‌های مذهبی شهرستان برای برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (س) و برپایی سنت حسنه اعتکاف خبر داد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر