جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از ۹۰ درصد داروها در داخل کشور تولید می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به منظور دست‌یابی به توسعه و پیشرفت در عرصه اقتصادی باید برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش داشته باشیم.\n\nوی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند، اضافه کرد: رشد اقتصادی در کشورهایی که خواستار توسعه و پیشرفت هستند، نیازمند اتخاذ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۱۶۰۰۴
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از ۹۰ درصد داروها در داخل کشور تولید می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به منظور دست‌یابی به توسعه و پیشرفت در عرصه اقتصادی باید برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش داشته باشیم.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند، اضافه کرد: رشد اقتصادی در کشورهایی که خواستار توسعه و پیشرفت هستند، نیازمند اتخاذ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در راستای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی، افراد باید قدر زمان و منابعی که در اختیارشان قرار داده شده را بدانند و بهترین استفاده از منابع صورت بگیرد.

\n\n

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت نیز تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی در توسعه خواهد داشت و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیسی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد داروها در داخل کشور تولید می‌شود که برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است تا همه داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید شود و نیازی به ورود دارو نباشد.

\n\n

وی به پیشرفت‌های بخش سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ها و فشارهایی که وجود داشت، خدمات پزشکی در داخل کشور ارائه می‌شد و حوزه بهداشت و درمان کشور آسیب ندید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر