پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان استان بوشهر عضو بسیج هستند.\nبه گزارش فکرشهر، مهراب کیانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی در زمان جنگ نقش تاثیرگذاری داشته است، اظهار کرد: در استان بوشهر ۴۷۰ دانش‌آموز به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.\n\nوی با بیان اینکه دانش‌آموزان همواره در صحنه حضور دارند، ادامه داد: امروز نیز همه پایگاه‌های مقاومت دانش‌آموزی در استان را دانش‌آموزان مدیریت می‌کنند.
کد خبر: ۱۶۰۶۷
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان استان بوشهر عضو بسیج هستند.
\nبه گزارش فکرشهر، مهراب کیانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی در زمان جنگ نقش تاثیرگذاری داشته است، اظهار کرد: در استان بوشهر ۴۷۰ دانش‌آموز به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

\n\n

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان همواره در صحنه حضور دارند، ادامه داد: امروز نیز همه پایگاه‌های مقاومت دانش‌آموزی در استان را دانش‌آموزان مدیریت می‌کنند.

\n\n

کیانی با بیان اینکه اکنون دانش‌آموزان می‌توانند در بحث فرهنگی تاثیرگذار باشند، افزود: اکنون بخش اعظم مدیریت بسیج دانش آموزی را دانش آموزان تشکیل می دهند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های صحیح فرهنگی می‌تواند موجب تربیت فردی با هویت ایرانی و اسلامی شود که به راحتی توانایی شناسایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن را داشته باشد.

\n\n

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه اردوهای مختلفی در قالب تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان برگزار می‌شود، گفت: سرآمد این اردوها، راهیان نور و بازدید دانش آموزان از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است.

\n\n

برگزاری دوهزار برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی

\n\n

کیانی اظهار کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی بالغ بر دو هزار برنامه طراحی شده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات بومی محلی، خیمه‌های استکبار ستیزی، ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، راهیان نور و همایش رهروان شهید فهمیده اشاره کرد.

\n\n

به نوشته مهر، وی از افتتاح شبکه اطلاع‌رسانی دانش آموزی هم‌کلاسی در این هفته خبر داد و بیان کرد: شهید انجم‌افروز شهید شاخص دانش‌آموزی امسال است که برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی دانش‌آموزان با این شهید برگزار می‌شود.

\n\n

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون ۸۰ درصد از دانش‌آموزان استان عضو بسیج هستند، افزود: در بسیج دانش‌آموزی در استان بوشهر ۱۲۷ هزار عضو و ۷۰۰ حلقه صالحین سازماندهی شده دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر