سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ها از دغدغه ها و خواسته های مهم مردم دو بخش بوشکان و ارم است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان درمجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در جریان بازدید و بررسی پیشرفت تعریض جاده فاریاب به طلحه بوشکان افزود: بسیاری از راههای روستایی این شهرستان به دلیل قدمت بالا، تردد زیاد و کوهستانی بودن نیازمند بازسازی است.\n\nوی اضافه کرد: دشتستان یک چهارم مساحت استان بوشهر را به خود اختصاص داده است برهمین اساس توجه به محورهای ارتباطی آن به ایمنی آمد و شد کمک می کند.
کد خبر: ۱۶۱۲۵
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: نماینده دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ها از دغدغه ها و خواسته های مهم مردم دو بخش بوشکان و ارم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان درمجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در جریان بازدید و بررسی پیشرفت تعریض جاده فاریاب به طلحه بوشکان افزود: بسیاری از راههای روستایی این شهرستان به دلیل قدمت بالا، تردد زیاد و کوهستانی بودن نیازمند بازسازی است.

\n\n

وی اضافه کرد: دشتستان یک چهارم مساحت استان بوشهر را به خود اختصاص داده است برهمین اساس توجه به محورهای ارتباطی آن به ایمنی آمد و شد کمک می کند.

\n\n

موسوی نژاد بیان کرد: همواره در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و سازمان راهداری بحث مشکلات جاده های دو بخش ارم و بوشکان مطرح بوده و سعی کرده ایم تا در حل آن اقدام کنیم.

\n\n

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: درسال جاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان راهداری برای بررسی و حل مشکل راههای این دوبخش بازدید کردند که نتایج خوبی داشته است.

\n\n

وی راه فاریاب به طلحه را یکی از مسیرهای پرتردد و پرترافیک عنوان کرد و گفت: این روستاها جزء مناطق گردشگری و تفریحی محسوب می شوند و با توجه به افزایش جمعیت روستاها در این مسیر بار ترافیکی زیادی بوجود آورده است.

\n\n

وی اضافه کرد: جاده فاریاب به طلحه به دلیل کم عرض بودن هر از گاهی شاهد حوادث دلخراشی بوده است که همین عامل و درخواست های مردم دو روستا باعث شد تعریض جاده در اولویت پروژه ها قرار گیرد

\n\n

موسوی نژاد ادامه داد: در دو مرحله اعتبارهای جداگانه ای برای تعریض جاده فاریاب به طلحه احتصاص یافت که روند پیشرفت آن خوب و مناسب است.

\n\n

وی گفت: زیرسازی جاده به نحو خوبی انجام شده است و اگر اعتبار برای ادامه کار در سال جاری تامین شود پیش بینی می شودکار تعریض جاده فاریاب تا پایان امسال به طلحه به اتمام برسد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان ضمن تاکید بر اینکه روکش جاده هم در طول مسیر انجام می شود ادامه داد: با اتمام این پروژه هم اتفاقا های ناگوار در جاده کمتر خواهد شد و هم شاهد خرسندی مردم روستاها و دیگر همشهریان خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر