سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
انتقادات موسوی‌نژاد از دولت؛
فکرشهر: یک نماینده اصولگرای مجلس از عدم پرداخت حقوق، مزایا و حق ماموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی دولتی انتقاد کرد...
کد خبر: ۱۶۱۷۴
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: یک نماینده اصولگرای مجلس از عدم پرداخت حقوق، مزایا و حق ماموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی دولتی انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، محمد مهدی موسوی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: پرداخت حقوق، مزایا و حق ماموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی دولتی با مشکل مواجه شده است به طوری که کارمندان از حداقل ترین حقوق شان محروم شده اند.

\n\n

وی افزود: در این شرایط سوال این است که چرا باید حقوق مقامات و مسوولان بالادست کشور نه تنها افزایش یافته بلکه از همه مزایا نیز برخوردار باشند ولی یک کارمند و کارگر و یا نیروهای شرکتی و قراردادی به خصوص در استان های محروم همچون بوشهر از دریافت حداقل ترین حقوق خود محروم باشند.

\n\n

موسوی نژاد در تذکر دیگری گفت: هنوز وضعیت قرارداد خدمتی بازرسان طرح تشدید وزارت صنعت معدن و تجارت مشخص نیست که این محدودیت‌ها، نبود امکانات و عدم تخصیص حقوق ماموریت محوله باعث بی انگیزگی شدید این قشر شده است.

\n\n

وی در تذکری دیگر به وزیر آموزش و پرورش گفت: از اقدامات سیاسی و رفتارهای نامناسب و غیرفرهنگی در استان بوشهر پرهیز شود که فرزندان مردم محروم این استان امانت الهی هستند که نباید با سرنوشت و آینده این فرزندان بازی و خیانت کرد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان با انتقاد از توسعه نیافتن پتروشیمی دشتستان خطاب به مسوولان مربوطه گفت: این طرح پتروشیمی به نام خودتان باشد و هیچ ادعایی نیست اما شهرستان دشتستان را از این امکان محروم نکنید و اجازه دهید این طرح انجام شود که امیدوارم شاهد اجرایی شدن این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

\n\n

موسوی نژاد همچنین از برگزاری آزمون ورودی پتروشیمی در استان بوشهر در اصفهان و مصاحبه در تهران انتقاد کرد و خواستار به کارگیری نیروهای بومی شد.

\n\n

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: اگر منطقه حاصلخیز دشتستان و دارای ذخایر ملی و قطب تولید خرمای کشور در مسیر سفرهای تفریحی مسئولین و اعضای هیأت دولت در شمال کشور بود وضعیتی بهتر از این داشت. به وزرا و رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم تنها چند ساعت از یک روز از ماه مرداد را به نخلستان‌های دشتستان بیایند و بدون هیچ فعالیتی زیر سایه نخلستان بنشینند. آیا در چنین شرایطی گرمای بیش از ۴۵ درجه آن را تحمل خواهند کرد؟ به دستان پینه بسته و کمرهای خمیده زنان و مردان دشتستان سوگند که تحمل نخواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر