جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بهزیستی دشتستان گفت: 21 گروه همیار بهزیستی ویژه زنان سرپرست خانوار دشتستانی با اشتغالزایی و خودکفایی 103 نفر در شهرستان فعالیت می کنند .\n\nبه گزارش فکرشهر،علیرضا هوشیار در آیین راه اندازی طرح گروه همیار تدبیر و امید در برازجان افزود: در مجموع برای اجرای این طرح در سالهای گذشته و سال جاری بیش از یک میلیارد و 420 میلیون ریال بصورت بلاعوض و از محل اعتبارات ملی بهزیستی هزینه شده است.\n\nوی بیان داشت: طرح های تدبیر و امید، طرح های بصیرت و گل بابونه از جمله این طرح ها است که با هدف اشتغالزایی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار اجرا شده است.
کد خبر: ۱۶۲۶۲
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: رئیس بهزیستی دشتستان گفت: 21 گروه همیار بهزیستی ویژه زنان سرپرست خانوار دشتستانی با اشتغالزایی و خودکفایی 103 نفر در شهرستان فعالیت می کنند .

\n\n

به گزارش فکرشهر،علیرضا هوشیار در آیین راه اندازی طرح گروه همیار تدبیر و امید در برازجان افزود: در مجموع برای اجرای این طرح در سالهای گذشته و سال جاری بیش از یک میلیارد و 420 میلیون ریال بصورت بلاعوض و از محل اعتبارات ملی بهزیستی هزینه شده است.

\n\n

وی بیان داشت: طرح های تدبیر و امید، طرح های بصیرت و گل بابونه از جمله این طرح ها است که با هدف اشتغالزایی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار اجرا شده است.

\n\n

هوشیار به ایرنا گفت: این طرح با امکانات و تجهیزات لازم در مکان های دولتی، عمومی، استجیاری و عمومی در شهرستان به اجرا درآمده که عمده آنها زمینه خودکفایی مددجویان را فراهم کرده است.

\n\n

وی از مهمترین طرح های اشتغالزایی در گروه های همیار را راه اندازی طرح های خیاطی،انتشاراتی، آرایشگری و موادغذایی ذکر کرد.

\n\n

هوشیار ایجاد اشتغال و خودکفا شدن زنان سرپرست خانوار در این طرح را از مهمترین اهداف این برنامه خواند.

\n\n

همچنین در آیینی طرح همیار خودکفایی با ایجاد یک مرکز انتشاراتی و چاپ در محل آموزش و پرورش دشتستان با اشتغالزایی سه نفر زن سرپرست خانوار با 150 میلیون ریال کمک های بلاعوض بهزیستی از محل اعتبارات ملی افتتاح و راه اندازی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر