جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: علی پاکنژاد صبح امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر دیری به راهیان نور، گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت خواهد بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پاکنژاد با تاکید بر نقش انکار‌ناپذیر حرکت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با ایثار و از خودگذشتگی، افزود: راهیان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان لازم و ضروری است زیرا آنها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا خواهند شد.
کد خبر: ۱۶۲۶۶
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: علی پاکنژاد صبح امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر دیری به راهیان نور، گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت خواهد بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پاکنژاد با تاکید بر نقش انکار‌ناپذیر حرکت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با ایثار و از خودگذشتگی، افزود: راهیان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان لازم و ضروری است زیرا آنها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا خواهند شد.

\n\n

وی حفظ راه و سیره شهدا را از مهمترین وظایف دانش آموزان عنوان کرد و گفت:  ما در سایه خون شهدا اقتدار و امنیت را بدست آورده‌ایم.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دیر اظهار داشت: بازدید نزدیک از ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در مناطق جنگی برای دانش‌آموزان درس عملی بسیار مناسبی است تا از تجربیات رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی در زندگی امروزی خود استفاده کنند.

\n\n

وی تصریح کرد: انقلاب ما تنها از طریق جان‌فشانی‌های جوانان به بار نشست و پس از آن هم به تاسی از نهضت سرخ عاشورایی و تربیت زینب‌گونه‌ای که مادران ما انجام دادند جوانان توانستند در دوره جنگ تحمیلی به موفقیت دست یابند.

\n\n

 پاکنژاد اعزام کاروان‌های راهیان نور را فرصت آشنایی و معرفی عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس دانست و افزود:  دانش‌آموزان سرمایه‌های اعتقادی و معنوی ما در عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی و تبیین سیره و فرهنگ ایثار و مقاومت در دوران معاصر هستند.

\n\n

بیش از 300 دانش‌آموز دختر دبیرستانی شهرستان دیر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر