سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر گفت: سی وهشتمین دوره استانی مسابقه های قرآن کریم در این استان آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراین دوره از مسابقه های قرآن کریم 200 نفر از خواهران و برادران در رده سنی بزرگسالان شرکت می کنند.\n\nوی اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعا خوانی باهم به رقابت می پردازند.\n\nحسینی اظهارکرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تربیت حافظان قرآن در کشور، هدف از برگزاری این مسابقه ها ترویج فرهنگ و تربیت نخبگان قرآنی است.
کد خبر: ۱۶۳۱۲
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر گفت: سی وهشتمین دوره استانی مسابقه های قرآن کریم در این استان آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراین دوره از مسابقه های قرآن کریم 200 نفر از خواهران و برادران در رده سنی بزرگسالان شرکت می کنند.

\n\n

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعا خوانی باهم به رقابت می پردازند.

\n\n

حسینی اظهارکرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تربیت حافظان قرآن در کشور، هدف از برگزاری این مسابقه ها ترویج فرهنگ و تربیت نخبگان قرآنی است.

\n\n

وی با اشاره به حضور نخبگان قرآنی استان بوشهر درسطح کشور یادآور شد: افراد برگزیده در سی و هشتمین دوره مسابقه های قرآن کریم در استان به مسابقه های قرآنی مرحله کشوری راه می یابند.

\n\n

حسینی افزود: با توجه به اینکه هزینه مسابقه های قرآنی از محل موقوفات قرآنی تامین می شود انتظار می رود خیران به موقوفات قرآنی عنایت ویژه ای داشته باشند.

\n\n

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال مسابقه شکوفه های قرآنی با همکاری آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر