جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی افزود: آمریکا در توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشته چه در عرصه سیاسی چه نظامی متحمل شکست شده اینها نشانه امداد غیبی الهی است که شامل نظام جمهوری اسلامی ایران شده است...
کد خبر: ۱۶۳۳۱
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه اهرم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام‌ سجاد (ع) اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبارجهانی روزی است که آمریکا هم در عرصه سیاسی و هم در عرصه دیپلماتیک شکست خورد زیرا دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام ثابت کردند که سفارت آمریکا در ایران مرکز جاسوسی و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است‌.

\n\n

امام جمعه اهرم تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی یک حماسه بزرگی بود که در تاریخ ملی جمهوری اسلامی ثبت شده است‌.

\n\n

وی افزود: آمریکا در توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشته چه در عرصه سیاسی چه نظامی متحمل شکست شده اینها نشانه امداد غیبی الهی است که شامل نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

\n\n

راستگو ادامه داد: آمریکا هنوز از این همه شکست عبرت نگرفته چون روحیه استکباری، عطش سلطه‌گری، خوی خصلت درندگی، زور و حیله‌گری در مقابل ملت ایران دارد.

\n\n

امام جمعه اهرم عنوان داشت: باتوجه به شرایط امروز جهان، منطقه و ایران اسلامی است اگر آمریکا از منطقه پایش بیرون بگذارد و در‌صدد نفوذ در ایران و کشورهای منطقه نباشد همه جا‌امن خواهد شد‌.

\n\n

وی افزود‌: تا زمانی که آمریکایی‌ها در منطقه باشند هیچ جا امنیت وجود ندارد و در هر منطقه‌ای ‌و هرکشوری که آمریکایی‌ها به بهانه کنترل و تامین امنیت وارد شدند در آنجا امنیت و آسایش رخت بر‌خواهد بست‌.

\n\n

امام جمعه اهرم گفت‌: آمریکا برای رسیدن به منافع خود از هیچگونه ظلم و جنایتی علیه ملت‌ها فرو‌گذار نکرده است‌.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: ما نباید نسبت برای جامعه استعمار اهمیت قائل باشیم و اجازه دهیم مذاکرات هسته‌ای موجب صلب استقلال و نفوظ دشمنان شود.

\n\n

حجت‌الاسلام دشتی افزود: اینکه ممنوعیت مذاکره با آمریکا بیان می‌شود به این دلیل است که رهبری اعلام کرده است ادامه دادن این مذاکرات موجب نفوذ دشمنان و متزلزل شدن اصول انقلاب خواهد شد.

\n\n

وی با بیان اینکه برخی رفتارهای دولت مردان قابل تذکر است، گفت: به گفته مقام معظم رهبری اصل مبارزه با استکبار اصل شرعی است و با مطالعه سیره ائمه در می‌یابیم که در سیره این بزرگواران نیز این خصایص مشترک بوده است.

\n\n

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه در ۳۰ سال گذشته شاهد آن بودیم که آمریکا جز برای سود خود وارد مذاکره نمی‌شود، افزود: اما اکنون برخی مسئولان و افراد تحصیل کرده جامعه به آمریکا خوش‌بین هستند.

\n\n

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه ابتذال در پوشش‌ها، رفتارها و مارک‌های ارزان قیمت خارجی در هایپرمارکت‌ها نشانه تلاش دشمنان برای نفوذ است، اظهار کرد: آنها خواهان مخدوش کردن ذهنیت پاک جوانان و گرفتن عفاف دخترانمان هستند.

\n\n

وی در ادامه گفت: مسئولان باید با بصیرت برای جلوگیری از گسترش این مسائل تلاش کنند.

\n\n

همچنین حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: به‌فرموده رهبری، مبارزه با استکبار یک حرکت معقول و منطقی و دارای پشتوانه علمی و حرکتی خردمندانه است.

\n\n

امام جمعه عسلویه افزود: دشمنی آمریکا از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با ملت ایران شروع شد؛ در حالی که هنوز سفارت آمریکا در ایران باز بود سنای آمریکا بیانیه‌ای شدیدالحن علیه نظام اسلامی صادر کرد.

\n\n

وی گفت: آن کسانی که خیال می‌کنند رابطه و دوستی با آمریکا موجب مصون ماندن از آسیب‌های آمریکا می‌شود به سابقه تاریخی مراجعه کنند و اسناد لانه جاسوسی را مطالعه کنند که چگونه برای براندازی نظام اسلامی نقشه می‌کشیدند.

\n\n

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به ۱۳ آبان، ادامه داد: در جای جای کشور ملت بزرگوار، دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی این روز شرکت کردند و در شهرستان هم این راهپیمایی باشکوه برگزارشد که از برگزارکنندگان این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم.

\n\n

وی با اشاره به بازداشت عناصر شبکه نفوذی وابسته به آمریکا و انگلیس توسط اطلاعات سپاه، بیان کرد: سپاه همیشه یار و یاور انقلاب بوده است، این حرکت برای بعضی خوشایند نبود و صحبت‌ها و سخنانی در این مورد داشتند؛ باید به جای این سخنان تشکر و قدردانی شود که این شبکه نفوذ خطرناک شناسایی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر