سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه آموزشی پرستاری در بحران با حضور پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان و تنگستان و با همکاری مرکز مدیریت فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،خانم دکتر آریا، مسئول آموزش و خانم زهرا یوسفی نیا، کارشناس مدیریت بحران در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس دبیرخانه کارگروه بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خانم زهرا یوسفی نیا ،هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی پرسنل اورژانس و درمان در حوادث و بلایا اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۳۹۲
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: کارگاه آموزشی پرستاری در بحران با حضور پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان دشتستان و تنگستان و با همکاری مرکز مدیریت فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،خانم دکتر آریا، مسئول آموزش و خانم زهرا یوسفی نیا، کارشناس مدیریت بحران در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس دبیرخانه کارگروه بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خانم زهرا یوسفی نیا ،هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی پرسنل اورژانس و درمان در حوادث و بلایا اعلام کرد.

\n\n

خانم پوسفی نیا در ادامه افزود: در این کارگاه آموزشی ، پرسنل اورژانس با نحوه پرستاری از مجروحان و مصدومین در مواقع بروز بحران های مختلف و همچنین  چگونگی مدیریت در بحران را فرا میگیرند.

\n\n

ایشان اضافه کرد، پرسنل اورژانس با اقداماتی که در زمینه درمان در مواقع بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی  باید انجام دهند آشنا میشوند و همچنینن پرستاری در محل وقوع حادثه و قبل از اینکه به بیمارستان یا مراکز درمانی ارجاع داده شوند را آموزش داد.

\n\n

ایشان همچنین مطالبی در خصوص  مراحل بحران و نقش نیروهای امدادی و پرستاران در رابطه با آن را بیان کرد  و نحوه مراقبتهایی که یک پرسنل اورژانس در فازهای مختلف بحران ، باید بداند، توضیحات کاملی را ایرادنمود

\n\n

در پایان با استفاده از یک ماکت ،یک صحنه تصادف را بازسازی و تمامی اقداماتی که در موقع بحران یک پرسنل اورژانس باید انجام دهد، را به صورت عملی  و با کمک شرکت کنندگان اجرا وآموزش داد..

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر