پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگیری‌های اخیر چند نفر توسط اطلاعات سپاه را «کاملاً قانونی و با حکم قضایی» دانست و از برخی افراد که به این بازداشت‌ها «ایراد» می‌گیرند، انتقاد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در گفت‌وگو با «میزان»، گفت: سپاه پاسداران در هیچ جایی بدون حکم قضایی و طی مراحل قانونی، اقدام به عمل نمی‌کند.\n\nوی افزود: دستگیری عوامل مؤثر در فضای مجازی که رابط جریان اپوزیسیون خارج و ضد انقلاب داخل بودند، کاملاً قانونی و با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه انجام شده است.
کد خبر: ۱۶۴۶۰
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: یک مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگیری‌های اخیر چند نفر توسط اطلاعات سپاه را «کاملاً قانونی و با حکم قضایی» دانست و از برخی افراد که به این بازداشت‌ها «ایراد» می‌گیرند، انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در گفت‌وگو با «میزان»، گفت: سپاه پاسداران در هیچ جایی بدون حکم قضایی و طی مراحل قانونی، اقدام به عمل نمی‌کند.

\n\n

وی افزود: دستگیری عوامل مؤثر در فضای مجازی که رابط جریان اپوزیسیون خارج و ضد انقلاب داخل بودند، کاملاً قانونی و با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه انجام شده است.

\n\n

ذوالنور همچنین اظهار کرد: تمامی قوا و نیروهای امنیتی باید تابع قانون باشند و تا آنجا که ما می‌دانیم، نباید به کار قانونی ایراد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر