جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی از عصر امروز (دوشنبه) یک سامانه بارشی وارد این استان می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی انتظار می رود در 48 ساعت آینده شاهد رگبارهای شدید باران، رعد و برق و وزش تند باد در بیشتر مناطق استان بوشهر باشیم.\n\nوی بیان کرد: با خروج این سامانه بارشی از استان بوشهر پیش بینی می شود علاوه بر افزایش سرعت بادهای شمالی و تلاطم دریا دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی کاهش یابد.
کد خبر: ۱۶۴۸۶
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی از عصر امروز (دوشنبه) یک سامانه بارشی وارد این استان می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی انتظار می رود در 48 ساعت آینده شاهد رگبارهای شدید باران، رعد و برق و وزش تند باد در بیشتر مناطق استان بوشهر باشیم.

\n\n

وی بیان کرد: با خروج این سامانه بارشی از استان بوشهر پیش بینی می شود علاوه بر افزایش سرعت بادهای شمالی و تلاطم دریا دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی کاهش یابد.

\n\n

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی نیمه ابری و همراه با رگبار باران، رعد و برق و ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وقوع آبگرفتگی در گذرگاه های عمومی افزود: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در این مدت شهروندان باید برای تردد درون شهری و برون شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

\n\n

مساعدی اظهارکرد: در 24 ساعت آینده جهت وزش باد متغییر و بیشتر ساعت ها شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت 12 تا 34 کیلومتر است و برخی ساعت ها به بیش از 60 کیلومتر نیز خواهد رسید.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر که از فردا به 60 تا 120 سانتی متر خواهد رسید و در هنگام وزش تند باد به بیش از دومتر نیز می رسد.

\n\n

وی افزود: در 24 ساعت گذشته شهر عسلویه با 35 و شهرهای جم و برازجان نیز با 18 درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.

\n\n

مساعدی گفت: در این مدت برازجان با 98 و عسلویه 35 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.

\n\n

وی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در شهر بوشهر 24 درجه و میزان رطوبت 68 درصد گزارش می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر