پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ورود به کارهای فرهنگی نیاز به کارشناسی، عزم جهادی، ملی و درک فضای فرهنگی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، علیرضا رئیسی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: موضوعات فرهنگی بسیار مهم و در عین‌ حال بسیار پیچیده و نیاز به صبر و حوصله دارد.\n\nوی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی از آنجا که با سرنوشت انسان‌ها و نوع تربیت آنان سروکار دارد و از فضاهای کلی جامعه حتی فنّاوری تأثیر می‌پذیرد دچار چالش‌های متعددی می‌شود که توجه بیشتر در این زمینه بسیار ضروری است.
کد خبر: ۱۶۵۲۶
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ورود به کارهای فرهنگی نیاز به کارشناسی، عزم جهادی، ملی و درک فضای فرهنگی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، علیرضا رئیسی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: موضوعات فرهنگی بسیار مهم و در عین‌ حال بسیار پیچیده و نیاز به صبر و حوصله دارد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی از آنجا که با سرنوشت انسان‌ها و نوع تربیت آنان سروکار دارد و از فضاهای کلی جامعه حتی فنّاوری تأثیر می‌پذیرد دچار چالش‌های متعددی می‌شود که توجه بیشتر در این زمینه بسیار ضروری است.

\n\n

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه گفت: در حوزه فرهنگی اگر از یک اصول ثابت پیروی کنیم و سیاست‌های فرهنگی را بشناسیم و تدوین کنیم سپس برای تحقق آن سیاست‌ها اهداف مشخصی را تعریف کنیم و به دنبال آن برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم در این صورت موفق خواهیم بود.

\n\n

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزان هر حوزه می‌بایست ضمانت تحقق اهداف را بکنند افزود: برنامه‌ای می‌تواند موفق باشد که همه عوامل داخلی و خارجی دخیل در آن را در نظر بگیریم و نقاط قوت و ضعف را بشناسیم و از آزمون‌ و خطا فاصله بگیریم.

\n\n

دکتر رئیسی گفت: برای اجرای هر برنامه دو اصل مهم را باید در نظر بگیریم؛ اول اثربخشی برنامه، یعنی اینکه چند درصد از اهداف محقق شده و دوم کارایی برنامه، یعنی اینکه با چه هزینه‌ای این اهداف محقق می‌شود که برای رسیدن به این مهم باید از افراد کارآمد و متخصص بهره برد.

\n\n

وی افزود: افرادی که در شورای فرهنگی دانشگاه هستند از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و می‌بایست در این شورا شاخص‌هایی که برای تحقق اهداف و کیفیت برنامه‌ها‌ی فرهنگی موردنیاز است تدوین شود.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تشکر از برنامه‌های مطلوب و زیبایی که در دهه اول محرم با همت دانشجویان برگزار شد گفت: این برنامه‌ها با اثربخشی بالا و با کمترین هزینه مادی انجام گرفت که قابل‌تقدیر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر