سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: افزایش قیمت سیمان در شهرستان تنگستان مشکلاتی برای مردم در زمینه ساخت‌وسازها ایجاد کرده که باید تعزیرات حکومتی این مسئله را پیگیری کند...
کد خبر: ۱۶۵۴
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم  با اشاره به سالروز حمله آمریکا به طبس اظهار داشت: در حمله آمریکا به طبس، دست خداوند که ازهمه دست‌هاست بالاتر است شکست سنگینی  متوجه آمریکائی‌ها کرد.

به گزارش فکرشهر، وی افزود: آمریکا هرگز از گذشته خود در رابطه با ایران درس عبرت نگرفته و نمی‌گیرد و همچنان در حال خیالبافی است.

راستگو خاطرنشان کرد: دخالت‌های آمریکا درهشت سال دفاع مقدس حمایت جدی از رژیم بعث عراق، کودتای نوژه در اوائل پیروزی انقلاب، کودتای مخملین سال 88 ، تحریم‌های اقتصادی، حضور مستقیم در جنگ از جمله جنگ نفتک‌‎شها علیه ایران، حمله به هواپیمای مسافری، حمله به کشتی ایران ارج وحمله به سکوهای نفتی  اینها بخشی از دشمنی آمریکا با ملت ایران است که از مسئولان می‌خواهیم با درایت بیشتر پای مذاکره با  آمریکا در مورد مسائل هسته‌ای حاضر شوند.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه در آستانه روز کار و کارگر قرار داریم تصریح کرد:  توجه به کارگران، نشان دهنده اهمیت جمهوری اسلامی ایران  به  کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیرگذار این کارگران است.

راستگو به افزایش قیمت حامل‌های سوخت اشاره کرد و گفت: باید جلو بعضی افراد که  می‌خواهند به بهانه افزایش حامل‌های انرژی قیمت خدمات و کالاها را بالا ببرند سخت ایستاد و نگذاشت خودسرانه هرطور که  می‌خواهند کالاها را نرخ‌گذاری کنند.

وی به افزایش قیمت سیمان در استان  بوشهر و در شهرستان تنگستان  اشاره  کرد و گفت: افزایش قیمت سیمان در شهرستان تنگستان مشکلاتی برای مردم در زمینه ساخت‌وسازها ایجاد کرده که باید تعزیرات حکومتی این مسئله را پیگیری کند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر