پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات روز چهارشنبه با کاهش روبرو شد.\n \nبه گزارش فکرشهر و به نقل از رویترز، با انتشار آماره ذخیره نفت آمریکا که حاکی از افزایش تولید این کشور را در بر داشت و همچنین ترس از قرار گرفتن اقتصاد ژاپن در حالت رکود و کاهش تقاضا، قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفت.\n\nهمچنین آمار ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۶ نوامبر حکایت از افزایش ۶.۳ میلیون بشکه ای داشت و مجموع ذخایر نفت این کشور به ۴۸۶.۱ میلیون بشکه رسید.
کد خبر: ۱۶۵۶۸
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

فکرشهر: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات روز چهارشنبه با کاهش روبرو شد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از رویترز، با انتشار آماره ذخیره نفت آمریکا که حاکی از افزایش تولید این کشور را در بر داشت و همچنین ترس از قرار گرفتن اقتصاد ژاپن در حالت رکود و کاهش تقاضا، قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفت.

\n\n

همچنین آمار ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۶ نوامبر حکایت از افزایش ۶.۳ میلیون بشکه ای داشت و مجموع ذخایر نفت این کشور به ۴۸۶.۱ میلیون بشکه رسید.

\n\n

در همین حال، قیمت نفت دریای برنت با ۲۸ سنت کاهش به رقم ۴۷ دلار و ۱۶ سنت در هر بشکه رسید، ضمن اینکه قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا با تقریبا نیم دلار کاهش در برابر ۴۳ دلار و ۵۵ سنت در هر بشکه معامله شد.  

\n\n

 

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر