پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 9 برنامه محوری برای کیفیت بخشیدن به خانه‌های بهداشت دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، مصیب برهان در جلسه بررسی و پایش فنی واحدهای ستادی و مراکز و خانه‌های بهداشت دشتستان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به سطح خدمات بهداشتی در مراکز و خانه‌های بهداشت و درمان دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۶۵۸۳
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 9 برنامه محوری برای کیفیت بخشیدن به خانه‌های بهداشت دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، مصیب برهان در جلسه بررسی و پایش فنی واحدهای ستادی و مراکز و خانه‌های بهداشت دشتستان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به سطح خدمات بهداشتی در مراکز و خانه‌های بهداشت و درمان دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: نظارت بر مراکز و خانه‌های بهداشت و درمان دشتستان و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی این اماکن بهداشتی در دستور کار قرار دارد و با این شیوه شاهد بهبود خدمات‌رسانی خواهیم بود.

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: مراکز و خانه‌های بهداشت که از لحاظ فنی ضعیف هستند، شناسایی شدند که برای افزایش کیفیت و بهبود سطح فنی این مراکز اهتمام می‌ورزیم.

\n\n

برهان از اجرای 9 برنامه محوری برای کیفیت بخشیدن به خانه‌های بهداشت دشتستان خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی به منظور پایش مراکز و خانه‌های بهداشت، اولویت داشتن مراکز و خانه‌های بهداشت ضعیف و بازدید نشده و اعلام نتایج توسط واحدهای ستادی از جمله این برنامه‌هاست.

\n\n

وی یادآور شد: اعلام برنامه‌های واحدهای ستادی به واحد هماهنگی و گسترش تا نیمه دی ماه، پیگیری بازدیدها در مراکز و خانه‌های بهداشت و غیرحضوری، ارائه راهکار و برنامه مداخله‌ای برای بهبود وضعیت مراکز و خانه‌های بهداشت ضعیف و متوسط و انجام سریع و به‌موقع اقدامات نیز از جمله این برنامه‌هاست.

\n\n

معاون شبکه بهداشت دشتستان بیان کرد: پیگیری مطالبات و مشکلات مراکز و خانه‌های بهداشتی و همچنین پیگیری مسائل حمل و نقل و ایاب و ذهاب خانه‌ها و مراکز بهداشت نیز از این برنامه‌هاست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر