پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان از انتقال تمام خودروهای عمومی به پایانه جدید دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی موسیوند در نشست بررسی مشکلات پایانه مسافربری دشتستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات امر مهمی است و اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان در راستای اجرای دقیق قانون از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.\n\nوی افزود: تلاش برای ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری امر بسیار ارزشمند و مهمی است که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی مسئولان و متولیان امور محقق شود.
کد خبر: ۱۶۶۳۴
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان از انتقال تمام خودروهای عمومی به پایانه جدید دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی موسیوند در نشست بررسی مشکلات پایانه مسافربری دشتستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات امر مهمی است و اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان در راستای اجرای دقیق قانون از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

\n\n

وی افزود: تلاش برای ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری امر بسیار ارزشمند و مهمی است که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی مسئولان و متولیان امور محقق شود.

\n\n

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی محل ترمینال برازجان گفت: این محل مناسب‌ترین محل برای احداث پایانه مسافربری است، چرا که از یک سو به گناوه، خوزستان و اهرم نزدیک بوده و از طرفی در محل جاده بوشهر به برازجان واقع شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، موسیوند از انتقال تمام خودروهای عمومی به پایانه جدید دشتستان خبر داد و یادآور شد: با انتقال مینی‌بوس‌ها، تاکسی‌های بین شهری و حتی اتوبوس‌های سرویس دانشگاه‌ها و خطوط انتقال بین بخش‌های دشتستان، می‌توان رونقی تازه به مجموعه پایانه‌های مسافربری برازجان بخشید که امیدوار هستیم این مهم محقق شود.

\n\n

وی تاکید کرد: از مسئولان و مدیران ذیربط انتظار داریم در رفع دغدغه‌های این مجموعه عظیم مسافربری اهتمام ورزند تا شاهد تسهیل در رفت و آمد مردم به نقاط مختلف استان بوشهر و استان‌های دیگر باشیم.

\n\n

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان گفت: با توجه به جمعیت و وسعت بالای شهرستان دشتستان، احیای این پایانه بزرگ مسافربری مورد تاکید قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر