پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه از زندان دشتستان بازدید کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره زندان‌های بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان،معاون قضایی و معاون اداری مالی دادگستری بوشهر و رئیس دادگستری و دادستان دشتستان از زندان این شهرستان بازدید کرد.\n\nجمادی در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های مددجویان پیگیری و تسریع در رفع موانع را به مسئولین حوزه های قضایی مربوطه ارجاع داد.\n\n
کد خبر: ۱۶۶۴۶
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه از زندان دشتستان بازدید کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره زندان‌های بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان،معاون قضایی و معاون اداری مالی دادگستری بوشهر و رئیس دادگستری و دادستان دشتستان از زندان این شهرستان بازدید کرد.

\n\n

جمادی در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های مددجویان پیگیری و تسریع در رفع موانع را به مسئولین حوزه های قضایی مربوطه ارجاع داد.

\n\n

\n\n

حیدری مدیر کل زندانهای استان بوشهر در این دیدار گفت  اصلاح و تربیت هدف عالی سازمان زندانها است و این هدف بسته به سیاستهای فرهنگی و تربیتی همچنین تکمیل زیر ساخت ها و افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فرهنگی محقق می شود.

\n\n

در ادامه اوستاد رئیس زندان دشتستان نیز در همین زمینه گفت: پیش نیاز اصلاح و تربیت مددجویان در زندان رفتار منصفانه توأم با عطوفت زندانبانان است.

\n\n

رئیس زندان دشستان گفت: تلاش در جهت سلامت مددجویان با تعامل سازنده بین مددجو و مسئولین زندان به دست می آید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر