جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: براساس گزارش معاون سیاسی وزیر کشور این استان رتبه نخست کشوری را در زمینه عملکرد انتخابات به خود اختصاص داده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز شنبه درآئین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: ستاد انتخابات این استان از اردیبهشت ماه به طور رسمی با دستورکار وزیر کشور و صدور اطلاعیه های مربوطه آغاز شده است و تاکنون 18 جلسه برگزار کرده است.\n\nوی یادآورشد:ستاد انتخابات استان بوشهرشش کمیته و سه اداره دارد که هرکدام رسالت خود را با تشکیل جلسه ها متناسب با چارچوب قانون انتخابات انجام می دهند.
کد خبر: ۱۶۶۶۱
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: براساس گزارش معاون سیاسی وزیر کشور این استان رتبه نخست کشوری را در زمینه عملکرد انتخابات به خود اختصاص داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز شنبه درآئین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: ستاد انتخابات این استان از اردیبهشت ماه به طور رسمی با دستورکار وزیر کشور و صدور اطلاعیه های مربوطه آغاز شده است و تاکنون 18 جلسه برگزار کرده است.

\n\n

وی یادآورشد:ستاد انتخابات استان بوشهرشش کمیته و سه اداره دارد که هرکدام رسالت خود را با تشکیل جلسه ها متناسب با چارچوب قانون انتخابات انجام می دهند.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: موضوع انتخابات در این استان آسیب شناسی شده است و برای هر کدام از مسائل راهکارهای لازم تبیین شده است.

\n\n

حقیقی گفت: 98درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر آنتن دهی ارتباطی با همراه اول دارند و برای دو درصد باقی مانده نیز با هماهنگی شرکت مخابرات از طریق بی تی اس زمینه ارتباط تلفنی برقرار می شود.

\n\n

وی افزود: همه فرمانداران و بخشداران استان بوشهر بعنوان متولیان برگزاری انتخابات آموزش های مربوطه را فرا گرفته اند و درهفته آینده نیز همایش منطقه ای انتخابات به میزبانی فارس برگزار خواهد شد.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر یادآورشد:بستر سازی برای مشارکت عمومی در انتخابات توسط ستاد انتخابات این استان درقالب نشست با تشکل های مختلف، احزاب و رسانه ها انجام شده است.

\n\n

حقیقی گفت: تمامی اقدام هایی که برای ارکان انتخابات و رسالت این ستاد است در استان بوشهر انجام شده است و به تناسب مراحل 10 گانه انتخابات در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی افزود: هدف ستاد انتخابات استان بوشهر برگزاری انتخاباتی قانونمند، شفاف ، رقابتی و رعایت حقوق ذینفعان است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآورشد: به مردم و داوطلبان نمایندگی اطمینان می دهیم همه مراحل انتخابات در این استان برمدار قانون باشد و از آرای مردم نیز حراست و آنچه نظر مردم بوده است شمارش شود.

\n\n

حقیقی گفت: انتخابات در استان بوشهر با نشاط و شادابی کامل و در فضای امنیت عمومی برگزار خواهد شد.

\n\n

وی افزود: نام نویسی برای داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی 28 آذر و خبرگان رهبری نیز 26 آذرماه و به مدت یکهفته است.

\n\n

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: همه متولیان انتخابات باید تلاش کنند با انتخاباتی باشکوه و خلق حماسه حضور همدلی و همزبانی را در این استان در عرصه عمل رقم زنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر