جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مسئولین دانشگاه‌های استان موظف هستند جهت فعالیت تشکل‌های مختلف با در نظر گرفتن چارچوب قانون و رعایت خط قرمزها مانعی ایجاد نکنند.
کد خبر: ۱۶۷۱۹
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مسئولین دانشگاه‌های استان موظف هستند جهت فعالیت تشکل‌های مختلف با در نظر گرفتن چارچوب قانون و رعایت خط قرمزها مانعی ایجاد نکنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست با اعضاء بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: در تاریخ دوم آذرماه 1367 بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) طی پیامی عارفانه، روشنگرانه و توام با آینده‌نگری دقیق که منبعث از بینش عمیق ایشان بود، فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه را به عنوان یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها صادر کردند و ضمن درخواست دفاع از انقلاب و اسلام در مراکز دانشگاهی و حوزوی، خواستار پاسداری از اصول تغییر‌ناپذیر «نه شرقی و نه غربی» شدند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: بسیج دانشجویی یکی از ارزشمند‌ترین نهادهای انقلاب است و فعالیت‌های آنها در راستا و مصداق آیه‌های قرآنی است.

\n\n

وی با بیان اینکه دانشجو باید در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه به وظایف خود آگاه باشد، افزود: در 9 ماه گذشته شاهد افزایش کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌های استان هستیم که این موضوع خود موجب آگاهی‌بخشی قشر جوان و دانشجو می‌شود.

\n\n

حقیقی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که «دانشجو باید احساس سیاسی، درک سیاسی و تحلیل سیاسی داشته باشد» محرک بسیج دانشجویی نیز در تقویت دیدگاه‌های سیاسی دانشجویان است.

\n\n

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: جوانان دارای فطرتی پاک هستند و کلامشان بازگو‌کننده حرف‌های دلشان است و نباید صحبت‌هایشان در برنامه‌ها و جلسات دانشگاهی موجب مارک‌دار شدن و یا پرونده‌سازی برای آنان شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، حقیقی خطاب به دانشحویان گفت: انتقاد با مغرضانه صحبت کردن تفاوت دارد و دانشجویان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

وی اظهار کرد: اکنون 12 اتاق فکر در استان ایجاد شده که در آن جوانان و دانشجویان بیشترین افراد حاضر در اتاق فکرها هستند و گام‌های اساسی در راستای رفع مسایل جوانان برداشته شده است.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: ما طالب برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف و قانونمند هستیم و مسئولین دانشگاه‌های استان موظف هستند جهت فعالیت تشکل‌های مختلف با در نظر گرفتن چارچوب قانون و رعایت خط قرمزها مانعی ایجاد نکنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر