پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ حفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بوشهر برگزار خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد صیانت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما در ایران اسلامی عفاف و حجاب است چرا که این دو ویژگی موجب شده که زنان را مانند غربی‌ها به چشم کالا نبینند و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار باشند.\n\nوی با بیان اینکه باید فرهنگ عفاف و حجاب را حفظ و به آیندگان انتقال دهیم، افزود: در انتقال این ارزش رسانه‌ها و هنرمندان نقش ویژه‌ای را می‌توانند ایفا کنند.
کد خبر: ۱۶۷۲۰
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ حفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد صیانت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما در ایران اسلامی عفاف و حجاب است چرا که این دو ویژگی موجب شده که زنان را مانند غربی‌ها به چشم کالا نبینند و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار باشند.

\n\n

وی با بیان اینکه باید فرهنگ عفاف و حجاب را حفظ و به آیندگان انتقال دهیم، افزود: در انتقال این ارزش رسانه‌ها و هنرمندان نقش ویژه‌ای را می‌توانند ایفا کنند.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رواج فرهنگ‌های ارزشی و ایرانی و مقابله با تهاجم‌ها تنها وظیفه یک نهاد نیست، بلکه تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این زمینه وارد شوند.

\n\n

به نوشته ی مهر، ماحوزی عنوان کرد: در جامعه افراد متعددی با ایده‌ها و طرح‌های مناسب برای مقابله با تهاجم‌های دشمنان وجود دارد و باید از همه ظرفیت‌ها باید برای مقابله با تهاجمات دشمنان استفاده کنیم.

\n\n

وی با بیان اینکه کارهای بسیاری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل تجلیل از بانوان محجبه هنرمند، مسابقه عکاسی با موضوع حجاب برتر و نمایشگاه چادرهای اسلامی است.

\n\n

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه بیان کرد: در همین راستا دی‌ماه امسال نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر