جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس از تخصیص 6 میلیارد ریال برای ساماندهی دره آردو برازجان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد دوشنبه شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت در استان بوشهر است و توجه به مناطق شهری و روستایی این شهرستان امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۶۷۵۱
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس از تخصیص 6 میلیارد ریال برای ساماندهی دره آردو برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد دوشنبه شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت در استان بوشهر است و توجه به مناطق شهری و روستایی این شهرستان امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی با بیان اینکه سرکشی به شهرها و روستاهای مختلف در دشتستان در واقع به منظور شناخت مشکلات و معضلات موجود و ارائه راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات و دغدغه‌هاست خاطر نشان کرد: برای توسعه عمران شهری دشتستان در سال جاری، بودجه خیلی مناسبی تخصیص یافته و مسئولان ارشد استان نیز در راستای توسعه عمران شهرهای استان اهتمام جدی دارند.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: برازجان به واسطه جمعیت و وسعت بسیار زیاد، نیازمند تخصیص بودجه مناسب است و به ویژه در راستای مقابله با سیل و حوادث غیر مترقبه باید اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از تخصیص 6 میلیارد ریال برای ساماندهی دره آردو برازجان خبر داد و گفت: بیش از 6 میلیارد ریال برای ساماندهی این دره در مواقع سیل و بارندگی تخصیص یافته که شهرداری و شرکت آب منطقه‌ای باید نسبت به رفع معضلات این دره اهتمام ورزند.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: زیباسازی شهر و بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر نیز باید در دستور کار مجموعه شورای اسلامی و شهرداری برازجان قرار گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر