سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: صدای سنج و دمام بوشهر در پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا طنین‌انداز می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های محرم و صفر بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است.\n\nوی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عامل زنده ماندن اسلام را محرم و صفر عنوان کردند، خاطرنشان کرد: در این ایام باید برنامه‌های مناسبی برای ترویج دین اسلام و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی اجرا شود.
کد خبر: ۱۶۷۶۷
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: صدای سنج و دمام بوشهر در پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا طنین‌انداز می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های محرم و صفر بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عامل زنده ماندن اسلام را محرم و صفر عنوان کردند، خاطرنشان کرد: در این ایام باید برنامه‌های مناسبی برای ترویج دین اسلام و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی اجرا شود.

\n\n

نوشادی با بیان اینکه ما در محرم شاهد حرکت خودجوش جوانان در برگزاری‌های مراسمات بودیم، افزود: برنامه‌های محرم تنها مراسمی است که نیاز به تبلیغات ندارد و خود مردم پرشور در آن شرکت می‌کنند.

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با عنوان اینکه بوشهری‌ها از نجف تا کربلا به عزاداری سنتی بوشهری و سنج و دمام خواهند پرداخت، گفت: در همایش اربعین امسال بالغ بر ۲۰ هزار نفر از هیئت‌های مذهبی استان به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

\n\n

نوشادی همچنین به برنامه‌های اربعین در استان اشاره کرد و گفت: یک هزار هیئت مذهبی در استان وجود دارد که در روز اربعین برنامه‌های ویژه این روز را خواهند داشت.

\n\n

وی با اشاره به پیاده‌روی ولایت در شاهزاده ابراهیم دشتستان در روز اربعین، اظهار کرد: این مراسم با حضور ۱۰ هزار نفر از عاشقان ابا عبدالله الحسین و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر