چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست تعزیرات حکومتی استان بوشهر رای بدوی صادر برای قاچاق 2 هزار لیتر نفت گاز را 6.2 میلیارد تومان اعلام کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیزات حکومتی، زهرا افضلی نیا گفت: با شکایت شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی در مهرماه سال جاری، پرونده تخلف برای آقای ف.ج مدیرعامل شرکت «م» تشکیل و در شعبه تعزیرات حکومتی دیر مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۷۶۸
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: سرپرست تعزیرات حکومتی استان بوشهر رای بدوی صادر برای قاچاق 2 هزار لیتر نفت گاز را 6.2 میلیارد تومان اعلام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیزات حکومتی، زهرا افضلی نیا گفت: با شکایت شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی در مهرماه سال جاری، پرونده تخلف برای آقای ف.ج مدیرعامل شرکت «م» تشکیل و در شعبه تعزیرات حکومتی دیر مورد بررسی قرار گرفت.

\n\n

سرپرست تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: با استعلام از شرکت ملی نفت مشخص شد که متخلف مظنون به عرضه خارج از شبکه 2 هزار و 35 لیتر نفت گاز با ارزش هر لیتر 17 هزار و 280 ریال در زمان وقوع تخلف است که با توجه به عدم ارائه مدارک لازم و همچنین کشف دپوی غیرقانونی سوخت در مخازن این شرکت تخلف محرز است.

\n\n

وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی براساس مستندات و بنا به ماده 5 قانون تعزیرات حکومتی و همچنین با استناد به قانون تشدید مجازات محتکران به تحویل سوخت مکشوفه ملزم و به پرداخت 6 میلیارد و 200 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

\n\n

افضلی نیا گفت: براساس قانون، متخلف تا 10 روز پس از ابلاغ حکم امکان تجدید نظر دارد و پس از این مدت حکم اجرا خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر