پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج عنوان شد؛
فکرشهر: 100 هزار بسیجی در دشتستان/ برنامه های سپاه دشتستان در هفته بسیج/ ساخت ضریح حضرت قاسم با هزینه 4 میلیارد تومان در شهرستان...
کد خبر: ۱۶۷۸۶
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: فرمانده سپاه فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان گفت: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نیروهای ارزشی اصولگرا در این دو انتخابات پیش رو به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ نعمت اله غلامپور در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج عنوان داشت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج دست قدرت خداست؛ بسیج لشکر مخلص خداست نام گذاری شده است.

\n\n

100 هزار بسیجی در دشتستان

\n\n

سرهنگ نعمت اله غلامپور با اعلام این که در دشتستان بیش از 100 هزار بسیجی در ارگان های مختلف داریم، گفت: کار بسیج پس از دوران جنگ تحمیلی سخت تر شده است و علی رغم کارشکنی های امریکا، انقلاب را در پیچ و خم ها یاری کرده است.

\n\n

فرمانده سپاه دشتستان افزود: در هفته بسیج بیش از 230 برنامه ثابت در 25 حوزه بسیج شهرستان شامل محلات و اقشار انجام خواهد گرفت.

\n\n

برنامه های سپاه دشتستان در هفته بسیج

\n\n

غلامپور ادامه داد: برپایی بیمارستان صحرایی در سعدآباد که از صبح سه شنبه، 3 آذرماه تا 5 آذرماه خواهد بود از جمله برنامه های هفته بسیج است که دوازده پزشک متخصص در مدرسه پروین اعتصامی اهالی سعدآباد، وحدتیه، آبپخش و حومه می توانند از آن بهره ببرند.

\n\n

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اضافه کرد: تجلیل از خانواده طلاب شهید، پیاده روی خانودگی از میدان چمران برازجان تا شهدای گمنان همراه با جوایز ارزنده، افتتاح پایگاه مقاومت رهروان ولایت در حسینیه اعظم برازجان، اعزام بیش از چهار هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور و تجمع بزرگ بسیجیان در گلزار شهدای برازجان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

\n\n

ساخت ضریح حضرت قاسم با هزینه 4 میلیارد تومان در دشتستان

\n\n

غلامپور عنوان داشت: ساخت ضریح حضرت قاسم با هزینه 4 میلیارد تومان در بازه زمانی سه ساله از دیگر برنامه های سپاه دشتستان است که در آینده نزدیک عملیات آن آغاز خواهد شد.

\n\n

وی افزود: با توجه به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری و قرار گرفتن این مسئله در دستور کار دولت بودجه اقتصاد مقاومتی ما به 4 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و قرار است در زمینه تسهیلات مشاغلی چون پرورش دام و طیور، گلخانه و ... به متقاضیان داده شود.

\n\n

فرمانده سپاه جواد الائمه گفت: طی ماه های آینده برگزاری همایش کشوری کوس رسوایی آمریکا با داعش را در دشتستان خواهیم داشت که دلیل دادن این همایش به ما نیز شهید صادق گنجی است که اولین شهید مقابله با تفکر تکفیری می باشد.

\n\n

غلامپور با اعلام این که، دبیر کمیته راهپیمایی روز شهادت امام رضا (ع) از برازجان تا شاهزاده ابراهیم به سپاه واگذار شده است، ادامه داد: کاستی ها و مشکلات سال گذشته مثل آذوقه، اتوبوس و.. را ارزیابی کرده ایم و امسال در صدد هستیم آن ها را برطرف نماییم.

\n\n

اصولگراها باید به مجلس بروند

\n\n

وی با اشاره به داشتن 264 شهید در شهر برازجان گفت: طی جلسه با شهردار برازجان مصوب شده که تمثال شهدا بر روی تابلوهایی خوب و مقاوم در شهر نصب گردد و تا آخر امسال دو سوم آن انجام خواهد گرفت.

\n\n

فرمانده سپاه دشتستان افزود: امسال دو انتخابات در پیش رو داریم و بسیج و سپاه کمک خواهند کرد تا انتخابات سالم، خوب و در شان نظام جمهوری اسلاممی ایران انجام گیرد.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، سرهنگ نعمت اله غلامپور ادامه داد: امریکایی ها گفته اند که باید غیراصولگراها به مجلس خبرگان و شورای اسلامی ایران راه یابند و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نیروهای ارزشی اصولگرا به این دو مجلس راه یابند نه کسانی که امریکای بزک کرده را مورد حمایت قرار می دهند و مخالف نظام و رهبری و دوستدار حذف شهدا هستند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر