چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای تیم تکواندو خردسالان شهرستان گناوه که در رقابت های استان بوشهر به مقام قهرمانی رسیدند روز چهارشنبه به همت کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان و باحضور مسئولان و خانواده های آنان تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه در این آیین گفت: رزمی کاران این شهرستان که عضو کانون بسیج و خلاق و بااستعداد هستند تاکنون به موفقیت های زیادی در عرصه های بین المللی و کشوری نائل شده اند.
کد خبر: ۱۶۸۰۳
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: اعضای تیم تکواندو خردسالان شهرستان گناوه که در رقابت های استان بوشهر به مقام قهرمانی رسیدند روز چهارشنبه به همت کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان و باحضور مسئولان و خانواده های آنان تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه در این آیین گفت: رزمی کاران این شهرستان که عضو کانون بسیج و خلاق و بااستعداد هستند تاکنون به موفقیت های زیادی در عرصه های بین المللی و کشوری نائل شده اند.

\n\n

سرهنگ یاسین اکبا افزود: ورزش نقش موثری در سلامت افراد و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی دارد و دراین راستا سپاه این شهرستان تمام تلاش و همت خود را برای جذب جوانان منطقه به ورزش بکار بسته است.

\n\n

\n\n

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش بسزایی در معرفی توانمندی ها و بیان نواقص امر ورزش دارند که رسانه های این شهرستان به خوبی ایفای نقش کردند.

\n\n

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه نیز گفت: هیات تکواندو این شهرستان از فعال ترین و پرافتخارترین هیات ها است.

\n\n

رحمان عمادی از ورزشکاران خواست در کنار پرداختن به ورزش اخلاق و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

\n\n

رئیس هیات تکواندو گناوه هم به افتخارآفرینی های تکواندوکاران ایران در رقابت های جهانی اشاره کرد و گفت: تکواندو سرآمدترین و زیباترین رشته های رزمی است.

\n\n

هادی عرب زاده افزود: تیم تکواندوی خردسالان این شهرستان که همگی عضو کانون بسیج ورزشکاران هستند با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز به مقام قهرمانی استان نائل شدند.

\n\n

وی کمبود فضا و پایین بودن سرانه ورزشی برای رزمی کاران این شهرستان را از عمده مشکل این ورزشکاران عنوان کرد و گفت: سالن های ورزشی موجود زیبنده و درخور شان رزمی کاران این شهرستان نیست.

\n\n

وی خواستار توجه و اهتمام جدی مسئولان ذی ربط در برطرف کردن این مشکل شد.

\n\n

دراین برنامه شعر ومقاله و حرکت های نمایشی رزمی اجرا و در پایان یکی از تکواندوکاران خردسال مدال طلای خودرا به فرمانده سپاه گناوه اهدا و سپس از اعضای تیم تجلیل شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر