سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد از برگزاری کلاس‌های کنکور رایگان برای نخستین بار در سعدآباد خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حاجب بعد از ظهر امروز در آیین اجرای طرح‌های حوزه سلامت در مدارس سعدآباد به تبیین نقشه‌های راهبردی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد در سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: برای موفقیت آموزش و پرورش این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۷۰۰۷
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد از برگزاری کلاس‌های کنکور رایگان برای نخستین بار در سعدآباد خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حاجب بعد از ظهر امروز در آیین اجرای طرح‌های حوزه سلامت در مدارس سعدآباد به تبیین نقشه‌های راهبردی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد در سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: برای موفقیت آموزش و پرورش این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی بیان داشت: همه فرهنگیان، نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان وظیفه دارند که با پاسخ به پرسش مهر یار و یاور دولت و مسئول سرنوشت خود و کشورشان باشند و شما بعنوان نسل جوان امروز و آینده سازان کشور نقش به‌سزایی را در این امر بر عهده دارید.

\n\n

حاجب در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کلاس‌های کنکور برای نخستین بار در منطقه اشاره کرد و گفت: اهتمام کامل این اداره بر روی دانش‌آموزان و موفقیت آنها در کنکور سراسری است و با توجه به صعود چهار پله‌ای منطقه در میان سایر مناطق، از دانش ‌آموزان می‌خواهیم که حتماً در این کلاس‌ها که بصورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفته شرکت و نهایت استفاده را ببرند.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به نقش تغذیه سالم در بین نوجوانان و جوانان پرداخت و افزود: به دلیل ماشینی شدن زندگی امروزه و کم تحرکی، انواع بیماری‌های قلبی و عروقی و چاقی در بین افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان ما مشاهده می‌شود.

\n\n

وی گفت: غذاهای ناسالم مانند فست‌فودها و نوشابه‌ها از مهم‌ترین عواملی هستند که فرد را بیمار کرده و میل به غذا و سوء تغذیه را موجب می‌شوند.

\n\n

حاجب افزود: متاسفانه یکی از بیماری‌های شایع در این مورد فقر آهن و کم خونی ناشی از فقر آهن است که با مساعدتی که معاونت بهداشت وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت و درمان صورت داده، قرار بر آن شد که به صورت هفتگی به هر دانش‌آموز دختر یک عدد قرص آهن به مدت 9 ماه خورانده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر