سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در بازدید مسئول کشوری از برازجان مطرح شد:
فکرشهر: مشکلات شهرک صنعتی برازجان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده دشتستان در مجلس بررسی شد...
کد خبر: ۱۷۰۱۸
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: مشکلات شهرک صنعتی برازجان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده دشتستان در مجلس بررسی شد.

\n\n

محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان صبح امروز از شهرک صنعتی برازجان بازدید کرده و در جریان مشکلات و معضلات این مجموعه قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در این آیین از فعالیت 162 واحد صنعتی در شهرستان دشتستان خبر داد.

\n\n

شهسوار قایدی از فعالیت 162 واحد صنعتی در شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون 147 واحد صنعتی از این تعداد واحد، فعال هستند و در امر تولید مشارکت دارند.

\n\n

وی یادآور شد: در شهرک صنعتی نیز 61 واحد مستقر هستند که حدود 30 درصد این صنایع راکد هستند و برای رونق و فعالیت مجدد این صنایع تلاش می‌کنیم.

\n\n

قایدی گفت: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات صنایع موجود در شهرستان، پیگیری‌های زیادی انجام داده و امیدوار هستم با تلاش دسته جمعی و همکاری بیشتر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این بازدید اظهار داشت: شناخت مشکلات و معضلات صنایع شهرستان دشتستان و ارائه راهکارها برای رفع این مشکلات از اهداف مهم سفر به دشتستان است.

\n\n

\n\n

به گزارش فارس، محسن صالحی‌نیا افزود: ساز و کارهای لازم برای حمایت از صنایع شهرستان دشتستان اتخاذ شده و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: دشتستان از شهرستان‌های مهم در حوزه صنعت و معدن است و بخش عظیمی از صنایع و معادن استان در این شهرستان مستقر است.

\n\n

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد افزود: بررسی وضعیت سرمایه در گردش و تلاش برای بازاریابی محصولات تولیدی صنایع شهرستان از عمده مسایل مورد بحث در این بازدید است و معاون وزیر صنعت نیز قول مساعد داده که این مشکلات را پیگیری و رفع کند.

\n\n

وی یادآور شد: ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان دشتستان مستلزم حمایت از صنایع فعال است و از تمام ظرفیت و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز با همراهی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعدادی از صنایع مهم شهرستان نیز بازدید کرده و با احصای مشکلات و موانع موجود، راهکارهای مورد نظر را نیز ارائه خواهیم کرد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر