پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت : در شهرستان دشتستان سرانه فضای سبز شهر کلمه با 25 متر مربع و شهر برازجان  با 14/7 مترمربع، از میانگین استانی که 9 مترمربع می باشد بالاتر است و شهر های وحدتیه و بوشکان با حدود 3 مترمربع، پایین ترین سرانه فضای سبز شهرستان را دارا هستند.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در همایش ساعتی برای زمین، در برازجان، با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست در دستور کار قرار دارد، افزود: باید تلاش کنیم تا محیط زیستی سالم و هوایی پاک و زندگی توام با سلامت برای شهروندان فراهم شود زیرا زندگی پایدار و پرنشاط با هماهنگی و سازگاری با طبیعت شکل می گیرد.
کد خبر: ۱۷۰۸
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت : در شهرستان دشتستان سرانه فضای سبز شهر کلمه با 25 متر مربع و شهر برازجان  با 14/7 مترمربع، از میانگین استانی که 9 مترمربع می باشد بالاتر است و شهر های وحدتیه و بوشکان با حدود 3 مترمربع، پایین ترین سرانه فضای سبز شهرستان را دارا هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در همایش ساعتی برای زمین، در برازجان، با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست در دستور کار قرار دارد، افزود: باید تلاش کنیم تا محیط زیستی سالم و هوایی پاک و زندگی توام با سلامت برای شهروندان فراهم شود زیرا زندگی پایدار و پرنشاط با هماهنگی و سازگاری با طبیعت شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین شاخص های توسعه منابع انسانی و اجتماعی هر جامعه ، حفظ محیط زیست و بهره برداری صحیح از محیط طبیعی است. همه مسولان باید خود را موظف به حفظ آن بدانند چرا که غفلت از محیط زیست ،اهداف توسعه را تضعیف می کند.

زارع یادآور شد: ما همگان وظیفه داریم تا هوایی پاک ، آسمانی آبی و زمین زنده را به نسل های آینده هدیه بدهیم؛ طبیعت مهربان است و ما هم بایستی با طبیعت مهربان باشیم.

در پایان این مراسم  از حامیان محیط زیست شهرستان دشتستان تقدیر بعمل آمد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر