جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرتعاون روستایی استان بوشهر گفت: از 140میلیارد ریال مجموع مطالبات کشاورزان گوجه کار این استان تاکنون 110 میلیارد ریال پرداخت شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی قنبری افزود: این میزان مطالبات در سه مرحله به گوجه کاران بوشهری پرداخت شده است.\n\nوی اضافه کرد: مابقی مطالبات گوجه کاران که 30 میلیارد ریال است با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان ذیربط بزودی پرداخت می شود.\n\nقنبری اظهارکرد: مطالبات کشاورزان استان بوشهرمربوط به خرید 47 هزار تن گوجه فرنگی مازاد بر مصرف بازار از سوی تعاون روستایی استان در اسفند93 تا خرداد 94 است. 
کد خبر: ۱۷۲۹۱
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: مدیرتعاون روستایی استان بوشهر گفت: از 140میلیارد ریال مجموع مطالبات کشاورزان گوجه کار این استان تاکنون 110 میلیارد ریال پرداخت شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی قنبری افزود: این میزان مطالبات در سه مرحله به گوجه کاران بوشهری پرداخت شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: مابقی مطالبات گوجه کاران که 30 میلیارد ریال است با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان ذیربط بزودی پرداخت می شود.

\n\n

قنبری اظهارکرد: مطالبات کشاورزان استان بوشهرمربوط به خرید 47 هزار تن گوجه فرنگی مازاد بر مصرف بازار از سوی تعاون روستایی استان در اسفند93 تا خرداد 94 است. 

\n\n

به نوشته ی ایرنا، گوجه کاران استان بوشهر در سال گذشته به علت تولید زیاد محصول و همزمان شدن برداشت گوجه فرنگی با دیگر استانها با مشکل رکود بازار و کاهش قیمت روبرو شدند که دولت برای جلوگیری از زیان آنها 47 هزار تن گوجه فرنگی مازاد کشاورزان استان بوشهر را باقیمت هر کیلوگرم سه هزار ریال خریداری کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر