جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای احداث پتروشیمی دشتستان از جمله تامین خوراک، اخذ مجوزها و فایناس های مورد نیاز فراهم شده و هم اکنون فقط به دنبال تامین زمین مناسب برای ساخت این واحد صنعتی هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در دیدار با مردم روستای سرکره شهرستان دشتستان افزود: روستای سرکره یکی از روستاهای نخبه پرور است وبزرگان زیادی در این روستا رشد کرده اند و مردم روستا در صحنه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب حاضر بوده اند.
کد خبر: ۱۷۳۱۷
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای احداث پتروشیمی دشتستان از جمله تامین خوراک، اخذ مجوزها و فایناس های مورد نیاز فراهم شده و هم اکنون فقط به دنبال تامین زمین مناسب برای ساخت این واحد صنعتی هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در دیدار با مردم روستای سرکره شهرستان دشتستان افزود: روستای سرکره یکی از روستاهای نخبه پرور است وبزرگان زیادی در این روستا رشد کرده اند و مردم روستا در صحنه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب حاضر بوده اند.

\n\n

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی درتوسعه و عمران و آبادی روستا سرکره اشاره کرد و گفت: سال گذشته 400 متر خط آبرسانی این روستا نوسازی شد و امسال نیز اعتباراتی برای بهسازی خطوط آبرسانی تخصیص خواهد یافت.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از طرح های مهمی که در روستای سرکره اجرا می شود، ساخت پارک جنگلی این روستا است که با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته خواهد شد.

\n\n

وی اضافه کرد: تکمیل بزگراه اهرم - برازجان نیز یکی از دغدغه ها مسئولان و مردم این منطقه است که به علت مشکل اعتبارات در دشتستان و تنگستان تکمیل نشده است.

\n\n

موسوی نژاد افزود: با دستور استاندار بوشهر، مقداری از اعتبارات بزرگراه برازجان - گناوه به بزرگراه برازجان - اهرم اختصاص خواهد یافت تا مشکل این مسیر نیز رفع شود.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع مشکل گازرسانی به روستاها نیز پیگیری هایی داشتیم و اعتباراتی برای گازرسانی به همه روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

\n\n

وی بر اشتغالزایی جوانان در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: ضروری است که اقدامات اساسی برای اشتغال جوانان استان صورت گیرد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از طرح های تاثیرگذار و مهم در اشتغالزایی جوانان شهرستان را اجرایی شدن و احداث پتروشیمی دشتستان دانست .

\n\n

وی اضافه کرد: احداث پتروشیمی دشتستان گام بسیار مهمی در اشتغال جوانان شهرستان خواهد بود و در کنار احداث پتروشیمی دشتستان به دنبال ساخت منطقه ویژه اقتصادی هستیم که بتواند زمینه توسعه صنایع پائین دستی را نیز در شهرستان فراهم ساخته و اشتغال را افزایش دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر