سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: باید هرچه سریع تر فاضلاب خیابان ساحلی این بندر ساماندهی شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، حمزه مسعودی نیا در جلسه روز دوشنبه ساماندهی فاضلاب ساحل بااشاره به مشکل کانال دفع آب های سطحی و تخلیه فاضلاب در ساحل، افزود: انتشار بوی نامناسب و احتمال انتقال انواع بیماری ها به شهروندان و گردشگران دراین نقطه برای شهر گردشگری گناوه زیبنده نیست و باید هرچه سریع تر به این وضعیت رسیدگی تا مشکل پیش آمده برطرف شود.
کد خبر: ۱۷۳۳۲
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: باید هرچه سریع تر فاضلاب خیابان ساحلی این بندر ساماندهی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، حمزه مسعودی نیا در جلسه روز دوشنبه ساماندهی فاضلاب ساحل بااشاره به مشکل کانال دفع آب های سطحی و تخلیه فاضلاب در ساحل، افزود: انتشار بوی نامناسب و احتمال انتقال انواع بیماری ها به شهروندان و گردشگران دراین نقطه برای شهر گردشگری گناوه زیبنده نیست و باید هرچه سریع تر به این وضعیت رسیدگی تا مشکل پیش آمده برطرف شود.

\n\n

وی گفت: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب ساحل و انتقال آن به تصفیه خانه مرکزی که در سال گذشته صورت گرفته بستر بسیار مناسبی برای رفع مشکل فاضلاب است.

\n\n

مسعودی نیا بیان کرد: ضروری است شهرداری وشرکت آب و فاضلاب با نصب دریچه های مناسب در کانال های دفع آب های سطحی نسبت به تکمیل این طرح در ساحل اقدام کند.

\n\n

شهردار و مدیر آب و فاضلاب شهر گناوه درخصوص موضوع جلسه مطالبی بیان کردند و مقرر شد شهرداری گناوه نسبت به تهیه دریچه های مناسب در مسیر کانال دفع آب های سطحی به ساحل اقدام کند.

\n\n

ساحل گناوه از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر