چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چشم انتظاری 32 ساله نزدیکان شهید حمزه سمعتی پایان می‌یابد و فردا این پرستوی خونین بال به خانه‌اش باز می‌گردد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این شهید سال 62 در عملیات والفجر 2 در منطقه عملیاتی حاج عمران در خاک عراق به شهادت رسید اما پیکرش همان جا ماند و به خانه بازنگشت.\n\nگروه تفحص مرداد پارسال پیکرش را پیدا کردند و پس از انجام آزمایش دی ان ای به تازگی هویت او مشخص شد. شهید سمعتی هنگام شهادت 20 سال داشته و سه فرزند از او به یادگار مانده است.\n\nحالا قرار است پیکر این شهید فردا به استان بوشهر منتقل شود.
کد خبر: ۱۷۳۴۵
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: چشم انتظاری 32 ساله نزدیکان شهید حمزه سمعتی پایان می‌یابد و فردا این پرستوی خونین بال به خانه‌اش باز می‌گردد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، این شهید سال 62 در عملیات والفجر 2 در منطقه عملیاتی حاج عمران در خاک عراق به شهادت رسید اما پیکرش همان جا ماند و به خانه بازنگشت.

\n\n

گروه تفحص مرداد پارسال پیکرش را پیدا کردند و پس از انجام آزمایش دی ان ای به تازگی هویت او مشخص شد. شهید سمعتی هنگام شهادت 20 سال داشته و سه فرزند از او به یادگار مانده است.

\n\n

حالا قرار است پیکر این شهید فردا به استان بوشهر منتقل شود.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مراسم استقبال از پیکر شهید سمعتی ساعت 7 و 30 دقیقه صبح فردا در فرودگاه بوشهر برگزار می شود.

\n\n

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: پیکر این شهید ساعت 7 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه پس از تشییع از بسیج مرکزی بوشهر تا خیابان توحید، به زادگاهش کنگان منتقل خواهد شد.

\n\n

وی گفت: همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید دفاع مقدس ساعت 8 پنج شنبه مصادف با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در کنگان برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر