پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بندر بوشهر از کلنگ زنی 9 پروژه عمران شهری بوشهر در روز شوراها خبر داد.به گزارش فکرشهر، سعید آزادشهرکی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه شهری بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی را به منظور بهبود وضعیت شهری در بندر بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا داریم.وی ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببریم و مردم و شهروندان بوشهر حق دارند که از محیطی زیبا و مطلوب در شهر لذت ببرند و بتوانند از امکانات شهری بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۷۵۵
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر از کلنگ زنی 9 پروژه عمران شهری بوشهر در روز شوراها خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سعید آزادشهرکی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه شهری بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی را به منظور بهبود وضعیت شهری در بندر بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببریم و مردم و شهروندان بوشهر حق دارند که از محیطی زیبا و مطلوب در شهر لذت ببرند و بتوانند از امکانات شهری بهره‌مند شوند.

آغاز درخت کاری 20 هزار اصله درخت با مشارکت مردمی

شهردار بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: به مناسبت نهم اردیبهشت روز گرامیداشت شوراها، 9 پروژه عمران شهری با حضور مسئولین استانی، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و دیگر مسئولان شهر بوشهر کلنگ می‌خورد.

وی در ادامه با بیان این خبر بیان داشت: آغاز درخت کاری 20 هزار اصله درخت با مشارکت مردمی در پارک ها و محلات مختلف پروژه شروع این افتتاحیه است.

آزادشهرکی با بیان اینکه اجرای فاز اول کانال نیروگاه تنگک دومین پروژه در دست اجرا است، افزود: بهسازی پیاده‌رو و ساحل‌سازی از میدان ورزش تا میدان رییس علی دلواری نیز در این زمان کلید می‌خورد.

احیای عمارت تاریخی بیلیارد و ساماندهی بافت تاریخی

وی به افتتاح پارک موقوفه کازرونی اشاره و تصریح کرد: مرمت و احیای عمارت تاریخی بیلیارد و ساماندهی بافت تاریخی گذر وحدت از پروژه های دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

پارسایی فر اظهار داشت ساماندهی میدان انقلاب و بهسازی پیاده رو خیابان لیان، زیر سازی و آسفالت محوطه ایستگاه پمپاژ هزار دستگاه و بهسازی جداره بافت تاریخی از مسجد عطار تا مسجد فیل پروژه‌های دیگری است که فردا افتتاح می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر