دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ورزش‌های بومی و محلی عسلویه احیا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ عبدالله نادری عصر چهارشنبه در کارگروه بانوان عسلویه اظهار داشت: بانوان در جامعه نقش مهمی دارند و ما نیز برنامه‌های متعدد را برای این قشر خواهیم داشت.\n\nوی به اهمیت حضور بانوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: بانوان در پویایی جامعه نقشی سازنده دارند و ما از ظرفیت‌های بانوان به خوبی بهره خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۷۵۸۳
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ورزش‌های بومی و محلی عسلویه احیا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ عبدالله نادری عصر چهارشنبه در کارگروه بانوان عسلویه اظهار داشت: بانوان در جامعه نقش مهمی دارند و ما نیز برنامه‌های متعدد را برای این قشر خواهیم داشت.

\n\n

وی به اهمیت حضور بانوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: بانوان در پویایی جامعه نقشی سازنده دارند و ما از ظرفیت‌های بانوان به خوبی بهره خواهیم گرفت.

\n\n

فرماندار شهرستان عسلویه اضافه کرد: دولت برنامه‌های بسیار مهمی در راستای افزایش نشاط و شادابی در جامعه دارد و ما نیز در شهرستان باید زمینه افزایش نشاط را فراهم سازیم.

\n\n

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار تجهیز فضاهای عمومی در توسعه ورزش در جامعه، بیان کرد: گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در عسلویه را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

\n\n

نادری همچنین از احیای ورزش‌های بومی و محلی در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف باید زمینه حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و . . . را فراهم کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر