جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، در حالی که امروز، شنبه ـ 28 آذرماه ـ ثبت نام از نامزدهای مجلس دهم آغاز شده، که تا کنون، 4 کاندیدا در حوزه ی دشتستان، نام نویسی خود را به فکرشهر اعلام کرده اند...
کد خبر: ۱۷۶۰۵
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شده که رسانه ها از درج نام تامی کاندیداهای ثبت نام شده ـ بدون هماهنگی با ان کاندیداها ـ و همچنین انتشار کامنت هایی که له یا علیه ی نامزدها باشد، ممنوع شده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در حالی که امروز، شنبه ـ 28 آذرماه ـ ثبت نام از نامزدهای مجلس دهم آغاز شده، که تا کنون، 4 کاندیدا در حوزه ی دشتستان، نام نویسی خود را به فکرشهر اعلام کرده اند.

\n\n

بر اساس این گزارش، اولین کاندیدای حوزه ی دشتستان که صبح امروز به فرمانداری رفته و برای دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده است، علی احمدزاده می باشد.

\n\n

\n\n

یکی از همراهان احمدزاده، ساعت 8:30 دقیقه ی صبح با تماس با فکرشهر، این خبر را تایید نمود.

\n\n

همچنین، در ساعت 9:20 دقیقه نیز، سید مهدی موسوی نژاد برای نامزدی مجدد در دشتستان، نام نویسی کرده است.

\n\n

\n\n

وی در حال حاضر نیز نماینده ی مردم دشتستان در مجلس می باشد.

\n\n

سومین کاندیدایی که در حوزه ی دشتستان برای ثبت نام رفته است، محمدباقر سعادت می باشد که نام نویسی وی نیز، از ساعت 11:30 آغاز شده است.

\n\n

\n\n

نام نویسی از چهارمین کاندیدای حوزه ی دشتستان نیز از ساعت 13 آغاز شده است.

\n\n

چهارمین کاندیدا، علیکرم علیپور می باشد که پیرامون رزومه ی خود به فکرشهر گفت: دکترای مدیریت استراتژیک دارم و فرهنگی می باشم.

\n\n

\n\n

وی پیش از این نیز دو دوره کاندیدای مجلس بوده و یک دوره نیز برای ریاست جمهوری نام نویسی کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در آخرین دقایق ثبت نام کاندیداها در روز اول که ساعت 15 به پایان رسید، نیز گفته شد که ثبت نام علیپور به دلیل نقص مدارک تکمیل نشده و وی،  فردا روند ثبت نام را تکمیل خواهد نمود.

\n\n

* فکرشهر تنها نام نویسی کاندیداهایی را منتشر می کند که خود کاندیدا یا مسئولین ستادش آن را تایید نمایند.

\n\n

* بر اساس اعلام مقامات مسئول، کامنت هایی که له یا علیه نامزدی خاص بوده و در راستای حمایت یا رد کسی باشد، منتشر نخواهد شد.

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر