سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار دلوار از موافقت‌نامه صورت گرفته برای ایجاد منطقه ویژه گردشگری دل آرام بین سازمان امور اراضی کشور و استانداری بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول رستمی صبح امروز در جلسه شورای اداری دلوار اظهار داشت: بر این اساس قرار است ١٥٠٠ هکتار از اراضی ملی در این منطقه در قالب و ساختار یک طرح جامع گردشگری با کاربری‌های مختلف جانمایی شود.\n\nوی بیان کرد: با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مذاکراتی در خصوص شناسایی پروژه‌های گردشگری و بومی‌گردی و اجرایی کردن آنان در قالب طرح‌های کوچک با بهره‌وری کوتاه‌مدت به‌عمل‌ آمده است.
کد خبر: ۱۷۶۰۷
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: بخشدار دلوار از موافقت‌نامه صورت گرفته برای ایجاد منطقه ویژه گردشگری دل آرام بین سازمان امور اراضی کشور و استانداری بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رستمی صبح امروز در جلسه شورای اداری دلوار اظهار داشت: بر این اساس قرار است ١٥٠٠ هکتار از اراضی ملی در این منطقه در قالب و ساختار یک طرح جامع گردشگری با کاربری‌های مختلف جانمایی شود.

\n\n

وی بیان کرد: با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مذاکراتی در خصوص شناسایی پروژه‌های گردشگری و بومی‌گردی و اجرایی کردن آنان در قالب طرح‌های کوچک با بهره‌وری کوتاه‌مدت به‌عمل‌ آمده است.

\n\n

بخشدار دلوار بابیان اینکه متأسفانه به‌صورت عام دولت تدبیر وامید و به‌صورت خاص شهرستان تنگستان و بخش دلوار در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی در خصوص اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی بزرگی که در آن اجرایی می‌شود به‌نوعی مظلوم واقع‌ شده است، خطاب به مسئولین دلوار اظهار داشت: امروز هر شخصی می‌تواند یک خبرنگار باشد و عملکرد نهاد متبوعش را از طریق تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای در سطح محلی و ملی ارائه کنند.

\n\n

رستمی بیان داشت: در هفته‌های آتی یک جلسه آموزش خبرنگاری را در بخشداری دلوار برگزار می‌کنیم و از علاقه‌مندان درخواست داریم که در این دوره آموزشی مشارکت جدی داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان تنگستان به 25 میلیارد تومان تقلیل‌یافته، اظهار داشت: خوشبختانه از این رقم، با عنایت فرماندار تنگستان و مسئولان استانی، ١٤ میلیارد تومان به بخش دلوار اختصاص یافت.

\n\n

رستمی با اشاره به این مطلب که نگاه ما در حوزه مدیریت اجرایی در شهرستان و استان یک نگاه ویژه‌ای به بخش دلوار است، اظهار کرد: بحمدالله، اقدامات اساسی و ارزنده‌ای در بخش زیرساخت‌ها در بخش دلوار صورت گرفته است، که می‌توان به پروژه‌های شاخصی چون، بلوار خلیج‌فارس که تلفیقی از ایجاد فضای کالبدی در راستای توسعه فضای اقتصادی و توسعه بازار است، پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری شهید رئیس‌علی دلواری و پروژه مخزن ٥٠٠٠ مترمکعبی آب‌شیرین‌کن اشاره کرد.

\n\n

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور معاون استاندار در بخش دلوار مقرر شد که شهرک صنعتی دلوار به منطقه ویژه علم و فناوری جانمایی و از ظرفیت‌های منطقه آزاد در جابه‌جایی کالا و خدمات در این منطقه استفاده شود.

\n\n

بخشدار دلوار یکی از پروژه‌های عظیم سیاسی ـ اجتماعی در سال جاری در سراسر کشور و به‌تبع آن بخش را، موضوع انتخابات دانست و اظهار داشت: 21 آذرماه با حضور معتمدین بخش دلوار هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بخش دلوار تعیین شدند.

\n\n

وی تصریح کرد: همه ظرفیت‌های اداری که به‌گونه‌ای به دولت وابسته هستند و از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند مکلف هستند که در اجرای انتخاباتی پرشور و سالم، مشارکت داشته باشند.

\n\n

بخشدار دلوار اظهار امیدواری کرد به حول و قوه الهی و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نظارت فرماندار تنگستان، انشا‌الله شاهد انتخاباتی آرام و مسالمت‌آمیز، همراه با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر