چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت محیط ، گشت مشترکی توسط واحد بهداشت محیط از کارگاههای شیرینی پزی با هماهنگی اتاق اصناف واداره صنعت ومعدن وتجارت به عمل آمد.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان، در این رابطه گفت:  در این بازدید که پیرو بازرسی های گذشته  انجام گرفته ، از تعدادی کارگاه های شیرینی پزی شهر برازجان بازدید بهداشتی به عمل آمد.
کد خبر: ۱۷۶۶۹
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت محیط ، گشت مشترکی توسط واحد بهداشت محیط از کارگاههای شیرینی پزی با هماهنگی اتاق اصناف واداره صنعت ومعدن وتجارت به عمل آمد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان، در این رابطه گفت:  در این بازدید که پیرو بازرسی های گذشته  انجام گرفته ، از تعدادی کارگاه های شیرینی پزی شهر برازجان بازدید بهداشتی به عمل آمد.

\n\n

این مقام مسئول در ادامه  افزود: به منظور پایش وضعیت بهداشتی کارگاه های شیرینی پزی،با هماهنگی اتاق اصناف و اداره صنعت ومعدن وتجارت از تعدادی کارگاه های شیرینی پزی شهر برازجان  بازدی به عمل آمد و شاخص های بهداشت فردی،بهداشت ساختمان ، بهداشت مواد غذایی وبهداشت ابزار و تجهیزات در این کارگاه ها مورد ارزیابی واقع گردید .

\n\n

فاطمه حسینی اضافه نمود: طبق بازدیدهای به عمل آمده، بیشتر کارگاه ه،ا موارد بهداشتی را طبق ضوابط رعایت نموده اند .

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی شبکه، وی همچنین  خاطر نشان کرد:  دوکارگاه که در این بازدید دارای نواقص بهداشتی بودند نیز به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

\n\n

خانم حسینی در پایان  تاکید کرد: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در شیرینی پزی ها و جهت تثبیت شاخص های بهداشتی ، گشت های مشترک از این صنف، تا پایان سال مد نظر خواهد بود .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر