سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست باشگاه ایرانجوان گناوه گفت: درصورتی که از این تیم حمایتی صورت نگیرد به ناچار از رقابت های لیگ دسته سوم کشور به عنوان نماینده استان بوشهر انصراف خواهیم داد.\nبه گزارش فکرشهر، سیداصغر موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه زمان زیادی به آغاز این رقابت ها نمانده، هیچگونه بودجه ای در اختیار نداریم. \nوی گفت: این تیم برای ورودی و حضور در لیگ کشور نیاز به تامین بودجه دارد که تاهنوز برآورده نشده است. 
کد خبر: ۱۷۶۸۳
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: سرپرست باشگاه ایرانجوان گناوه گفت: درصورتی که از این تیم حمایتی صورت نگیرد به ناچار از رقابت های لیگ دسته سوم کشور به عنوان نماینده استان بوشهر انصراف خواهیم داد.
\nبه گزارش فکرشهر، سیداصغر موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه زمان زیادی به آغاز این رقابت ها نمانده، هیچگونه بودجه ای در اختیار نداریم. 
\nوی گفت: این تیم برای ورودی و حضور در لیگ کشور نیاز به تامین بودجه دارد که تاهنوز برآورده نشده است. 
\nوی بیان کرد: رایزنی و پیگیری های فراوانی با مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفته که دراین راستا تنها فرماندار شهرستان قول کمک داده که امیدواریم هرچه زودتر انجام شود و درصورت محقق نشدن از حضور در لیگ خودداری می کنیم. 
\nسرپرست تیم ایرانجوان گناوه افزود: بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ دسته سوم کشور حتی لباس ورزشی و کفش ندارند که توانستیم از طریق یک خیر تنها یک دست لباس خریداری کنیم. 
\nوی گفت: بازیکنان این تیم با مربی گری عباس خوش رفتار بدون هیچگونه چشمداشتی و کمکی بخاطر عشق و علاقه توانستند مجوز صعود به لیگ دسته سوم کشور را به دست آورند. 
\nموسوی خاطرنشان کرد: تیمداری در شرایط کنونی بدون حمایت و پشتوانه مالی سخت و دشوار است که امیدواریم هرچه زودتر مسئولان به کمک این تیم بشتابند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر