پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری جاعل مدارک تحصیلی در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی‌کرم بازیان با بیان اینکه جاعل مدارک تحصیلی مختلف در گچساران شناسایی و دستگیر شد گفت: در پی گزارشات مردمی و اطلاعاتی مبنی بر جعل مدرک تحصیلی توسط شخصی که کارمند شرکتی در گچساران بود، در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفت.
کد خبر: ۱۷۶۹۴
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری جاعل مدارک تحصیلی در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی‌کرم بازیان با بیان اینکه جاعل مدارک تحصیلی مختلف در گچساران شناسایی و دستگیر شد گفت: در پی گزارشات مردمی و اطلاعاتی مبنی بر جعل مدرک تحصیلی توسط شخصی که کارمند شرکتی در گچساران بود، در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفت.

\n\n

فرمانده انتظامی گچساران با تاکید بر اینکه با رایزنی و هماهنگی با مراجع قضایی تحقیقات تخصصی از این فرد آغاز شد و با شناسایی محل سکونت وی مدارکی جعلی به دست امد ادامه داد: در این بازرسی تعدادی اوراق قضایی جعلی و مدارک شناسایی جعلی تهیه شده کشف و ضبط گردید.

\n\n

بازیان بیان کرد: متهم به جعل مدارک تحصیلی و اسناد مختلف با اعتراف به این عمل از هم‌دستی فرد دیگری که بر اساس اعترافات وی ساکن یکی از استان‌های همجوار بود، خبر داد.

\n\n

فرمانده انتظامی گچساران به فارس گفت: براساس مدارک و اطلاعات به دست آمده، این افراد در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اقدام به جعل سند و مدارک تحصیلی می‌کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر