سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: رویکرد ما در بازرسی مچ گیری نیست بلکه مشاوره، همراهی و راهنمایی کردن است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار کرد: همواره هیئت بازرسی در برگزاری انتخابات حضور داشته و توانسته کمک خوبی به انتخابات داشته باشد.\n\nوی از تشکیل هیئت بازرسی در استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امسال دو معاون استاندار عضو این هیئت هستند که نشان از اهمیت موضوع دارد.
کد خبر: ۱۷۷۵۶
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: رئیس هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: رویکرد ما در بازرسی مچ گیری نیست بلکه مشاوره، همراهی و راهنمایی کردن است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار کرد: همواره هیئت بازرسی در برگزاری انتخابات حضور داشته و توانسته کمک خوبی به انتخابات داشته باشد.

\n\n

وی از تشکیل هیئت بازرسی در استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امسال دو معاون استاندار عضو این هیئت هستند که نشان از اهمیت موضوع دارد.

\n\n

زرین فر با بیان اینکه این انتخابات امانت است و ما امانت‌داران آن هستیم، تصریح کرد: همه ما کمک کنیم که این امانت به حق خودش برسد و از این نظر هیئت بازرسی در کنار دیگر هیئت‌ها وظیفه امانت داری و کمک به سلامت انتخابات را دارد.

\n\n

وی ادامه داد: هیئت بازرسی بازوی هیئت اجرایی است و کمک خواهد کرد که کار بدون اشکال انجام شود.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: رویکرد ما در بازرسی مچ‌گیری نیست بلکه مشاوره، همراهی و راهنمایی کردن است.

\n\n

وی اضافه کرد: بازرسی فقط این نیست که روز انتخابات بازرسی انجام گیرد بلکه روز انتخابات باید کمترین کار را داشته باشیم و در حقیقت کار ما در بازرسی شروع شده و تا زمان بسته شدن پرونده انتخابات در حوزه ادامه دارد.

\n\n

زرین‌فر با اشاره به اینکه اعضای هیئت بازرسی نباید هیچ گونه وابستگی به کاندیدا داشته باشند بر ضرورت اشراف بر قانون تاکید کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: ارتباط بازرسین با دیگر هیئت‌ها دوستانه و صمیمی است و در واقع انتخابات برای ما حکم آبرو دارد و اگر خوب برگزار شود برای نظام خوب است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر