پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت بمدت دوهفته در پنج نقطه شهر برازجان ،توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، برگزار گردید .\n\nاین نمایشگاه بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب  که همان  ارتقای پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی میباشد در سراسر استان بوشهر برگزار میشود.
کد خبر: ۱۷۸۴۵
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت بمدت دوهفته در پنج نقطه شهر برازجان ،توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، برگزار گردید .

\n\n

این نمایشگاه بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب  که همان  ارتقای پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی میباشد در سراسر استان بوشهر برگزار میشود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقائ سلامت ستاد شبکه، در رابطه با برگزاری نمایشگاه به روابط عمومی شبکه اظهار داشت: ترویج ازدواج سالم و تاکید بر فرزند اوری سالم ،رعایت بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم،کاهش و مدیرت استرس ، تقویت بهداشت روانی در جامعه و همچنین ترویج شیوه زندگی سالم از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در بین جوانان بوده است  .

\n\n

عباسپور همچنین افزود : این نمایشگاه در پنج نقطه شهر برازجان، سه دبیرستان دخترانه و پسرانه،مرکز مشاوره قبل ازازدواج و شبکه بهداشت و درمان دشتستان برای گروه های مختلف سنی برپاشده است.

\n\n

 

\n\n

\n

                             

\n\n

                             

\n\n

                       

\n\n

                      

\n\n

                       

\n\n

                      

\n\n

                      

\n\n

                     

\n\n

                     

\n\n

                    

\n\n

                    

\n\n

                    

\n\n

                    

\n\n

                   

\n\n

                

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر