پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: همه گلوگاه‌های تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر شناسایی شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس قلی‌پور در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای مراحل مختلف انتخابات است و کمیته‌های متعددی برای برگزاری و نظارت بر انتخابات تشکیل شده است.\n\nوی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در هفتم اسفندماه امسال، اضافه کرد: برای اینکه این انتخابات همچون گذشته سالم و پرشور و پرنشاط برگزار شود، اجرای قانون باید به صورت جدی در دستور کار باشد.
کد خبر: ۱۷۸۴۸
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: همه گلوگاه‌های تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر شناسایی شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس قلی‌پور در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای مراحل مختلف انتخابات است و کمیته‌های متعددی برای برگزاری و نظارت بر انتخابات تشکیل شده است.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در هفتم اسفندماه امسال، اضافه کرد: برای اینکه این انتخابات همچون گذشته سالم و پرشور و پرنشاط برگزار شود، اجرای قانون باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

\n\n

مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی و کمیته حقوقی انتخابات استان بوشهر، بیان کرد: اجرای ۱۰۰ درصدی قانون به صورت جدی توسط کمیته حقوقی دنبال می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با اشاره به اینکه در این راستا چند اقدام ابتکاری در استان داشته‌ایم که در کشور اجرایی شده است، تصریح کرد: گلوگاه‌های تخلف انتخاباتی را شناسای کرده‌ایم و جرایم احتمالی انتخاباتی نیز شناسایی شده است.

\n\n

قلی‌پور با اشاره به اینکه مجازات‌های مربوط به هر یک از جرایم نیز مشخص شده است، ادامه داد: این موضوعات در اختیار برگزارکنندگان و ناظران انتخابات و همچنین کاندیداها و وزارت کشور قرار گرفته است.

\n\n

وی همچنین از تشریح و ابلاغ حقوق نامزدهای انتخابات به صورت مکتوب خبر داد و افزود: امسال بازرسی‌های انتخابات به صورت هوشمند انجام می‌شود و در همه شعب نیز یک بازرس حضور دارد و به ازای هر ۲۰ بازرس یک سربازرس فعالیت می‌کند.

\n\n

مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: امکان دسترسی و طرح شکایت و گزارش تخلف برای نمایندگان کاندیداها نیز وجود دارد و می‌توانند در هر شعبه‌ای که هستند تخلفات را ثبت کنند و به صورت آنلاین در استانداری مشاهده شود.

\n\n

وی تصریح کرد: همه تمهیدات برای اجرای دقیق قانون انتخابات پیش‌بینی شده و شرایط فراهم است تا انتخابات پرشور در همه نقاط استان بوشهر برگزار شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر