چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر از کمک شش میلیارد ریالی مردم شهرستان بوشهر از طریق صندوق‌های کمیته امداد خبر داد...\r\n
کد خبر: ۱۷۹۰
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی حیدری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی همه تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار گرفته است و از همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و فرصت‌های مختلف در این راستا استفاده می‌کند.

وی به نقش بسیار مهم مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مردم همواره کمک‌های بسیار خوبی را داشته‌اند و چه در مناسبت‌ها و چه در قالب کمک‌های موردی شاهد ارائه کمک‌های خوبی از سوی مردم هستیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر در ادامه با تقدیر از کمک‌های مردمی، اضافه کرد: مردم خیر و نوعدوست این شهرستان بیش از شش میلیارد و 332 میلیون ریال کمک نقدی را در سال 92 به صندوق های صدقات کمیته امداد واریز کرده اند.

وی با اشاره به رشد 20 درصدی کمک‌های مردمی در سال گذشته، خاطرنشان ساخت: این میزان افزایش کمک‌های مردمی بیانگر نوع‌دوستی و انگیزه بالای مردم است که لازم است از انها تقدیر کنیم.

حیدری در ادامه به میزان کمک‌های مردمی در سال 91 اشاره کرد و بیان داشت: مردم شهرستان بوشهر در کمک به نیازمندان از طریق کمیته امداد مبلغ پنج میلیارد و 129 میلیون ریال در سال 91 کمک کردند.

وی ادامه خاطرنشان ساخت: کمک‌های صورت گرفته از سوی مردم به منظور کمک به نیازمندان هزینه می‌شود و همه این کمک‌ها صرف خیرین خواهد شد. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر